تربیت بدنی مؤثر: رویکرد مبتنی بر شواهد و آزمون

کتابی جامع برای مفهوم سازی و اجرای آموزش تربیت بدنی مؤثر

اصول، شواهد علمی و راهکارهای عملی در تربیت بدنی براساس داده ها و تجربیات با مطالعه کتاب محتوا و آموزش تربیت بدنی مؤثر رویکرد مبتنی بر شواهد و آزمون Effective Physical Education Content and Instruction An Evidence Based and Teacher Tested Approach

دکتر فيليپ وارد، استاد تربيت بدني تربيت معلم در دانشكده علوم انساني دانشگاه اوهايو است. دکتر وارد علاقه زيادي به تربيت بدني و تربيت معلم دارد. وي مدير برنامه تحقيقاتي آموزش تدريس تربيت بدني است که مفاهيم مربوط به تدريس تربيت بدني را توسعه مي دهد. دکتر وارد بيش از 100 مقاله تحقيقاتي و فصل کتاب نوشته يا همنويسي کرده و بيش از 150 مقاله در کنفرانس هاي بين المللي، ملي و ايالتي ارائه داده است. وي به عنوان سخنران دعوت شده در 22 دانشگاه در سراسر جهان، از جمله بلژيک، چين، اسرائيل و ژاپن و همچنين در 16 کنفرانس بين المللي حضور داشته است. در سال 2014، او مدال افتخار برنامه آموزش و تدريس SHAPE آمريکا را دريافت کرد. در سال 2015، او جايزه ممتاز پژوهش در آموزش و تدريس در تربيت بدني انجمن پژوهش آموزشي آمريکا (AERA) را دريافت کرد. وي عضو انجمن ملي کينزيولوژي و دانشمند محقق انجمن SHAPE آمريکا است.

دکتر هري لهوالد، استاد تربيت بدني ارشد در دانشکده علوم انساني دانشگاه اوهايو است. وي و اعضاي ديگر دانشکده علوم انساني دانشگاه اوهايو در سال 2014 مدال افتخار تربيت معلم تربيت بدني از انجمن ملي ورزش و تربيت بدني (NASPE) را دريافت کردند. به علاوه به تدريس، وي آموزش معلمي در خدمت و همچنين کارگاه هاي آموزشي و تحقيقاتي در زمينه مفاهيم مربوط به دانش محتوا در کنفرانس هاي ايالتي و ملي و همچنين در روسيه ارائه داده است. او عضو برنامه تحقيقاتي آموزش تدريس تربيت بدني در دانشگاه اوهايو است. وي همچنين همنويسي چند مقاله در زمينه دانش محتواي تدريس داشته و در تيم نوشتن ارزيابي تربيت بدني ابتدايي در ايالت کاروليناي جنوبي خدمت کرده است. پيش از ورود به تحصيلات تکميلي، او براي 11 سال در مدارس عمومي تدريس و مربيگري کرده و براي 13 سال در سطح دانشگاهي در مسابقات دو و ميداني فعاليت کرده و دو جايزه مربي سال را برده است.

 

فهرست مطالب

درک و به دست آوردن دانش محتوا

تدوین محتوا برای آموزش

سازماندهی محتوا برای آموزش

حرکات ابتدایی در مقطع ابتدایی

ژیمناستیک در مقطع ابتدایی

فوتبال

فوتبال با پرچم

بسکتبال

والیبال

تنیس

سافتبال (کیکبال)

برای تربیت بدنی موثر، توصیه می شود که دانشجویان به خواندن کتاب های محتوا و آموزش تربیت بدنی تمرکز کنند. این منابع مبتنی بر شواهد و آزمون های علمی هستند که می توانند به دانشجویان کمک کنند تا اصول و مبانی اساسی تربیت بدنی را بهتر درک کنند. به علاوه، مطالعه این کتب می تواند به دانشجویان کمک کند تا روش ها و راهکارهای مؤثر در تدریس و سازماندهی فعالیت های تربیت بدنی را درک و به کار بگیرند.

در صورت نیاز می توانید این کتاب را از فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب سفارش دهید.

1402/07/18
161

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر