آسیب های ورزشی: پیشگیری و آشنایی با آناتومی

کتابی کامل برای پیشگیری از آسیب های ورزشی و درک بهتر آناتومی بدن

راهکارها و اطلاعات مهم برای ورزشکاران و علاقمندان به سلامتی در دنیای ورزش با مطالعه کتاب پیشگیری از آسیب های ورزشی و آناتومی Sport Injury Prevention Anatomy

پیشگیری از آسیب های ورزشی به همراه آناتومی یک منبع عالی است که اساس را برای آشنایی با آناتومی حرکت و عملکرد فراهم می کند. این کتاب ساختارهای آناتومی را به یک قالب منطقی ارائه داده است تا از آسیب های عضلانی-اسکلتی جلوگیری کند.

کودی مافات، دکتری علوم پزشکی، فوق تخصص در پزشکی ورزشی، رئیس دیویژن پزشکی ورزشی در بیمارستان کودکان و مرکز پزشکی

 

در کتاب پیشگیری از آسیب های ورزشی آناتومی، دیوید و اریک یک مرور علمی از آسیب های معمول ورزشی ارائه داده و مداخلات تمرینی را به وضوح شرح داده اند تا خطر آسیب را کاهش دهند. آنها با موفقیت این مفاهیم را با بیماران خود که از ورزشکاران مبتدی تا ورزشکاران حرفه ای متنوع هستند، اجرا کرده اند.

تری گریندستاف، دکتری، توانبخشی فیزیکی، متخصص طب ورزشی

 

درباره نویسنده

دیوید پوتاچ، فیزیوتراپیست تخصصی و مدیر توانبخشی در مرکز پزشکی چشایر در کین، نیوهمپشایر است. علاوه بر این، او بنیانگذار پروژه پیشگیری از آسیب است، یک سازمان غیرانتفاعی که تمرینات پیشگیری از آسیب را با هزینه کم به ورزشکاران ارائه می دهد. او بیش از 30 سال است که به ورزشکاران کمک می کند تا به اهداف عملکردی خود برسند و علاقه دارد تا اصول تقویت عضلات و اصول پلیومتری را در تنظیمات توانبخشی به کار گیرد و از این اصول به عنوان یک ابزار برای کاهش خطر آسیب در ورزش استفاده کند. پوتاچ قبلاً به عنوان یک مربی در دانشگاه Creighton خدمت می کرد، مالک Omaha Sports Physical Therapy بود و مدیر توانبخشی ورزشی در بیمارستان کودکان و مرکز پزشکی بود.

پوتاچ چند مقاله در زمینه توانبخشی ورزشی و همچنین فصل های کتاب در زمینه پزشکی و تقویت عضلات ورزشی نوشته است. در سال 2005، او یکی از اولین افرادی شد که موفق به دریافت جایزه پزشکی ورزشی سالانه انجمن ملی تقویت عضلات ورزشی (NSCA) شد. او همچنین همکار بنیانگذار گروه علاقه مندی های ویژه پزشکی ورزشی NSCA بود، عضوی پایدار از کمیته توسعه آزمون CSCS NSCA بود و عضوی از آکادمی محتوای تخصص ورزشی ABPTS بود. او دارای مقطع فوق لیسانس فیزیوتراپی از دانشگاه نبراسکا - و مدرک کارشناسی ارشد در علوم تمرین از دانشگاه Creighton دارد.

اریک پی. میرا، فیزیوتراپیست، در حال حاضر مدیر گروه ارتباطات علمی توانبخشی فیزیکی است، یک شرکت مستقر در پورتلند، اورگان که در زمینه توانبخشی و آموزش ورزشی فعالیت می کند. او همچنین مشاور بالینی برنامه نرم افزاری NCAA Division I دانشگاه پورتلند است. او یک متخصص ABPTS است و توسط NSCA به عنوان یک متخصص (CSCS) شناخته می شود و تجربه گسترده ای در مدیریت آسیب های ورزشی در سطوح مختلف دارد. او به عنوان مشاوری برای سازمان های NCAA، NBA، NFL، MLS، WNSL و سایر لیگ های ورزشی الیت شناخته شده است.

دکتر میرا چندین مقاله و فصل کتاب نوشته و در مکان های مختلفی در سراسر جهان سخنرانی می کند، از سخنرانی به تیم های کوچک در مکان های خصوصی تا سخنرانی به عنوان سخنران اصلی در کنفرانس های حرفه ای بزرگ.

 او به دلیل توانایی خود در بسط ایده های پیچیده به سبک تحویل شونده با رویکرد طنزآمیز معروف است و موضوعاتی مانند ساقه ها، زانوها، نسخه تمرین، بازگشت ورزشکاران به ورزش، برنامه نویسی تمرین، کاربرد علم، زیست شناسی تطبیقی و مدل های توانبخشی فیزیوتراپی را پوشش می دهد. او بنیانگذار و رئیس اصلی گروه علاقه مندی های ویژه هیپ انجمن اصول فیزیک درمان ورزشی امریکا (AASPT) بود، رئیس برنامه کمیته ملاقات های ترکیبی APTA (CSM) AASPT بود و عضو کمیته اجرایی AASPT بود. او همچنین پادکست PT Inquest را دارد، یک پادکست متعهد به درک علم فیزیوتراپی و از طریق The Science PT آموزش مداوم را ارائه می دهد.

 

فهرست مطالب

درک آسیب های ورزشی

اصول تمرینات پیشگیری از آسیب

سر و گردن و شانه

مچ دست و دست

ستون فقرات و ترمیم

لگن

ران

زانو

پا، پاچه و پا

آماده سازی برای پیشگیری از آسیب ها

طراحی برنامه پیشگیری از آسیب

 

در صورت نیاز می توانید این کتاب را از فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب سفارش دهید.

1402/07/18
151

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر