پرورش فرزند

معرفی کتاب هایی برای پرورش هر چه بهتر نوجوانان

کتاب هایی به شما معرفی می شوند که به والدینی که کودک آنها در سنین حساس نوجوانی به سر می برد کمک می کنند تا برای پرورش فرزند خود آگاهانه اقدام کنند.

سن نوجوانی از حساس ترین سنین است. والدینی که فرزندانی در این سنین دارند حتما می دانند که اختلالات رفتاری و خلق و خوی غریب آنها می تواند باعث دردسر اطرافیان شود. شیوه ها و توصیه های زیادی در برخورد با نوجوانان مطرح است. شاید خواندن کتاب هایی در این زمینه بتواند به سرپرستان نوجوانان کمک کند تا تعامل بهتری با فرزندان خود داشته باشند.

در ادامه کتاب هایی به شما معرفی می شوند که به والدینی که کودک آنها در سنین حساس نوجوانی به سر می برد کمک می کنند تا برای پرورش فرزند خود آگاهانه اقدام کنند.

 

👤مهارت های فرزندپروری نوجوانان جدید در سن اضطراب

این کتاب راهنمایی برای والدین به منظور بزرگ کردن فرزندانی در سنین نوجوانی است و به مسائل و مشکلات این دوران که ریشه در اضطراب و افسردگی دارد می پردازد. نویسنده همچنین به چالش های حس قضاوت دوران نوجوانی می پردازد.

 

👤مهارت های فرزندپروری نوجوانان

این کتاب به چالش های دوران نوجوانی می پردازد: مانند شناخت اهداف، بدرفتاری نوجوانان و نحوه عکس العمل آنها، با احترام و تشویق ارتباط برقرار کردن، ترغیب به همکاری و حل مسائل، پیامدهای مسئولیت پذیری، تصمیم برای انجام کار، و حمایت از هم والدین و هم فرزندان پردازد.

 

👤پرورش نوجوانان مشکل ساز

کمک به نوجوانان می تواند تأثیر مثبتی بر مقابله با احساسات و حتی آینده آنها داشته باشد. این کتاب به نوجوانان می آموزد چگونه از احساسات خود آگاه شوند و به مهارت های مبتنی بر شواهد به منظور مقابله با احساسات خارج از کنترل نوجوانان با کمک روش درمان رفتاری دیالکتیک می پردازد.

 

👤پرورش نوجوانان: اهمیت یادگیری عواطف اجتماعی

نویسنده در این کتاب، با استفاده از 18 سال تجربه خود به عنوان یک مربی، به ما می آموزد که چگونه پرورش مهارت های عاطفی اجتماعی در زندگی و تربیت نوجوانان موفق بسیار مهم است. او دیدگاه گسترده و تازه ای در مورد نحوه استفاده از مدرسه و کسب نمرات به عنوان ابزاری برای آموزش "مهارت هایی که به کودکان کمک می کند تا در آینده بزرگسالان موفقی شوند" ارائه می دهد.

برای سفارش کتاب ها به زبان اصلی می توانید به فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب مراجعه فرمایید.

1400/03/20
960

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر