پرفروش ترین کتاب های مهر 98 اعلام شد

معرفی کتاب های پرفروش مهر ماه 98

طبق روال گذشته، بعد از هر ماه تعدادی از پرفروش ترین کتاب های فارسی را معرفی می کنیم. این گزارش توسط تیم آی آی کتاب نیوز تهیه شده است.

طبق روال گذشته، بعد از هر ماه تعدادی از پرفروش ترین کتاب های فارسی را معرفی می کنیم. این گزارش توسط تیم آی آی کتاب نیوز تهیه شده است.

 

شاید اسم این کتاب اولین چیزی باشد که نظر آدم را به خود جلب می کند و حس کنجکاوی را بر می انگیزد. موضوع این کتاب بیشتر درباره ی وقایع تاریخی است که کمتر به آن اشاره شده است. مثلا آشپزی که در کشتی تایتانیک حضور داشت و با مصرف مشروب توانست خود را از اقیانوس نجات دهد! از آخرین لحظات زندگی هیتلر گرفته تا آدم خواری قربانیان سقوط هواپیما،در این کتاب گفته شده است. جایلز میلتون نویسنده ی این کتاب، در حوزه ی تاریخ آثار پرفروش و ارزشمندی دارد که قلم روان و متفاوت او شاید در این باره بی تاثیر نبوده است.

مدرسه ی زندگی، مدرسه ای که با وجود رشته های مختلف تا به امروز تاسیس نشده بود. شاید دلیل آن،‌این است که آدم فکر می کند علامه ی دهر است و همه چیز را درباره ی زندگی می داند! اما وقتی دقیق می شود، می فهمد که چیزی از معنای درست زندگی نمی داند. آلن دوباتن، نویسنده ی مشهور سوئیسی در اقدامی جسورانه تصمیم به تاسیس مدرسه ی زندگی می گیرد. جایی که درباره ی روابط اجتماعی، عاطفی، مشکلات شخصیتی و ... آموزش داده می شود. مرکز اصلی آن واقع در لندن است، اما کتابی با عنوان "معنای زندگی" برگرفته از آموزش های این موسسه منتشر شده است تا هر کس با توجه به شرایط و عقاید خود، معنای زندگی را دریابد.

انسان موجودی است که دائما در حال انتخاب است. انتخاب بین خیر و شر و گاه این انتخاب او، عوارض جبران ناپذیری را در پی دارد. کتاب یک انسان، یک حیوان اثر ژروم فراری توانست جایزه ی لاندرنو را برای او به ارمغان بیاورد. داستان درباره ی مردی است که بعد از وقایع 11 سپتامبر به گروهک تروریستی می پیوندد و بعد از مدتی به روستای خود باز می گردد تا با معشوقه ی نوجوانی خود ملاقات کند اما...

داستان درباره ی مردی به نام جان است که وارد کافه ای می شود و با سه شخصیت دیگر ملاقات می کند. در فصول این کتاب راجع به سه پرسش اساسی بحث می شود. آن سه سوال عبارتند از: چرا اینجا هستید؟/ آیا از مرگ می ترسید؟/ آیا راضی هستید؟/ جان پی استرلکی،‌ نویسنده ی این کتاب، به خوبی توانسته است در قالب داستان، مفاهیم و مشکلات روانشناسی را بیان کند.

شما می توانید این کتاب ها را از فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب تهیه کنید.

1398/08/16
845

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر