بهترین کتاب هایی که تبدیل به فیلم شدند

معرفی کتاب و فیلم فرست من

کتاب “نخستین انسان” ، جزو پرفروش ترین های نیویورک تایمز، در مورد اولین فضانورد، نیل آرمسترانگ است. این کتاب در واقع روایتگر داستان اولین پروژه ی فضایی سفر به ماه در دهه ی 60 میلادی است.

کتاب نخستین انسان ، جزو پرفروش ترین های نیویورک تایمز بوده و در مورد اولین فضانورد، نیل آرمسترانگ است. این کتاب در واقع روایتگر داستان اولین پروژه ی فضایی سفر به ماه در دهه ی 60 میلادی است.

در سال 2018 فیلم سینمایی برگرفته از این کتاب، با بازی رایان گاسلینگ در نقش نیل به اکران درآمد. این فیلم نامزد دریافت 4 جایزه اسکار در رشته های مختلف شد و توانست جایزه ی بهترین جلوه های ویژه را از آن خود کند. همچنین توانست جایزه ی بهترین موسیقی از گلدن کلوپ را ببرد.

نیل بعد از دست دادن دخترش به خاطر سرطان، تصمیم می گیرد تا در کارش در ناسا به موفقیت برسد. در پروژه ی آپولو 11، او قبول می کند تا به ماه سفر کند. او شب قبل از پروژه، با پسرانش و همسرش خداحافظی می کند و می گوید امکان وقوع هر حادثه ای وجود دارد. نیل وقتی بر روی ماه قدم می گذارد مدتی را در سکوت سپری می کند سپس دستبندی را که از دخترش به یادگار داشت در فضا رها می کند ...

پیشنهاد می شود این کتاب را بخوانید، بخصوص اگر عاشق نجوم و فضانوردی هستید. چرا که توصیفات زندگی اولین فضانوردی که بر روی ماه قدم گذاشت بدون شک می تواند بسیار جالب باشد. البته تا به امروز نسخه ی ترجمه شده ی این کتاب منتشر نشده است. شما می توانید این کتاب را از آمازون انتخاب کرده و از آی‌آی‌کتاب تحویل بگیرید. دیدن این فیلم با بازی گاسلینگ، (بازیگر فیلم لالاند) نیز خالی از لطف نیست.

1398/07/21
1010

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر