در آغوش یار مهربان و با بهره گیری از کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان، کرونا را شکست دهید

خانه نشینی، کرونا و رنگ آمیزی بزرگسالان

این روزها که کرونا خیلی ها را خانه نشین کرده است و دیگر دوست هم چندان رغبتی به دیدار دوست ندارد، کتاب و به ویژه کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان بسیار می تواند همنشین مناسبی باشد.

کرونا به کشور ما آمده و بر بسیاری از فعالیتهای زندگی ما تاثیر گذاشته است. کارهایی که می توان برای مقابله با این ویروس انجام را داد دیگر همه می دانیم: دست هایمان را بارها و بارها می شوییم. همه چیز را ضدعفونی می کنیم. دیگر به کسی دست نمی دهیم. هیچ کس را از روی محبت در آغوش نمی کشیم. روابطمان را محدود می کنیم. در خانه می نشینیم. به جاهای شلوغ نمی رویم. دیگر به تفریح و ملاقات دوستان نمی رویم و بسیاری کارهای دیگر.

اما این روزها که کرونا خیلی ها را خانه نشین کرده است و دیگر دوست هم چندان رغبتی به دیدار دوست ندارد، اگر یاری باشد که بشود برای همیشه روی کمک هایش حساب کرد و از ترس ابتلا از دست به دستش دادن پرهیز نکرد،این ایام به مراتب بهتر سپری می شوند. و چه یار و همدمی بهتر از کتاب. و چه بهتر اگر کتابی باشد که ما را در شرایط بمباران اخبار و حرف های منفی به دنیایی خیال انگیز و رنگ آمیز ببرد. کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان از جمله پرفروش ترین کتاب ها و آرام بخش ترین  آنها هستند. تکنیک رنگ آمیزی بزرگسالان همواره می تواند بر تمرکز و موفقیت ما اثر داشته باشد. 

تاثیر کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان بر سلامت روح و روان چیزی است که خیلی ها به آن اذعان دارند و برای فاصله گرفتن از روزمرگی ها و غرق شدن در اخبار روزانه بر آن اصرار دارند.

حال که شرایط طوری است که باید کنج عزلت اختیار کنیم چه بهتر که همدمی داشته باشیم که به ما اجازه می دهد دست به دستانش دهیم و همراه با عناصر رنگ و خیال، حال خود را بهتر کنیم.

هنر درمانی از جمله مباحث در روان شناسی است و می توان از آن برای بهتر کردن حال روحی خود استفاده کرد.

انتشارات سبزان به تازگی کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان جدیدی را فراهم آورده است که به زودی روانه بازار نشر خواهند شد.

در این کتاب ها از تلفیق هنر خط و نقاشی و اشعار شاعران بزرگ ایران زمین بهره برده شده است.

«گلستان جانان» یکی از این کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان است که اشعار زیبایی از گلستان، بوستان و یا غزلیات سعدی دارد به همراه خط و نقاشی . 

از دیگر کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان جدید انتشارات سبزان می توان به «ساکن جان»  اشاره کرد که اشعار زیبایی از مثنوی معنوی و دیوان غزلیات شمس مولوی دارد. 

این  دو کتاب نیز به زودی در سایت فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب در دسترس شما خواهد بود. 

شما به راحتی و با یک تماس می تواند از میان مجموعه متنوع رنگ آمیزی بزرگسالان، یکی را بنا به سلیقه انتخاب کنید و به هنر نمایی و هنر درمانی خود بپردازید.

می توانید به صورت آنلاین هم کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان را سفارش دهید.

انتشارات سبزان مجموعه رنگ آمیزی های متنوعی را به شما پیشنهاد می کند که می توانید به فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب بروید و بنا به سلیقه و میل خود، این کتاب ها را سفارش دهید.

از فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب سفارش دهید و کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان دلخواه خود را دم منزل تحویل بگیرید.
 

برای دیدن ویدیو در یوتیوب اینجا کلیک کنید.

 

1402/05/24
186

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر