کرونا و رنگ آمیزی بزرگسالان

هنر درمانی و شکست کرونا با کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان

این روزها خیلی ها به کتاب روی آورده اند و خیلی ها به دنیای رنگ ها و خیلی ها هم به هر دو. بررسی سطحی فروش کتاب ها نشان می دهد که خیلی از مردم این کار را دوایی بر درد خانه نشینی شان دیده اند.

امسال بهار مثل همیشه نیامد و ما هم امسال مانند سال های گذشته به استقبال از او نرفتیم، چون تنها نبودیم و کرونا را در کنار خود داشتیم و می دانستیم که اگر از خانه بیرون برویم، او در کمینگاه خود مترصد صید قربانیانش نشسته است.

درباره کرونا بسیار گفته شده و کم دانسته شده ولی چیزی که یقینا می دانیم این است که یک نسخه برای این بیماری پیچیده شده و هنوز تغییری نکرده: «در خانه بمانید».

خب این روزها که هنوز هم در خانه ماندن و بیرون نیامدن راهکاری جهانی است برای مقابله با این ویروس منحوس، انسان ها فرصت بیشتری دارند تا به کارهایی بپردازند که شاید قبلا به بهانه نداشتن وقت، سراغش نمی رفته اند و یا در میان مشغله هایشان حوصله ای برای انجام آنها نداشتند. یکی از این کارها شاید انس با کتاب باشد. خیلی هامان همیشه در این یک مورد وقت کم می آوریم و آن را در آخرین ردیف جدول اولویت هایمان قرار می دهیم.

حالا دیگر خیلی جای بهانه آوردن نیست. می توان کتاب خرید، کتاب خواند، کتاب رنگ کرد! بله رنگ آمیزی بزرگسالان فعالیتی است که در کل جهان برای افراد بزرگسال توصیه شده تا بتوانند با آن به آرامش برسند. امروزه کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان از جمله پرفروش ترین کتاب هاست. تمرکز و دقت روی رنگ کردن کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان همواره روشی است کاربردی برای تمرکز کردن و دوری از دغدغه های روزانه.

این روزها آدم ها مجبورند به یک جا نشستن و برای پرهیز از برخورد با دیگر اعضای خانواده و بحث و مشاجره هم که شده باید سر خودشان را گرم کنند. خیلی ها به کتاب روی آورده اند و خیلی ها به دنیای رنگ ها و خیلی ها هم به هر دو. بررسی سطحی فروش کتاب ها و صدرنشین بودن آمار  کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان نشان می دهد که خیلی از مردم رنگ آمیزی را دوایی بر درد خانه نشینی شان دیده اند.

از آنجا که خیلی راحت و با یک تلفن می توان یک  کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان مطابق ذوق خود سفارش داد و بعد هم با چند مدادرنگی و یا هر وسیله ی دیگری که دم دست است به هنر نمایی پرداخت، انگار رنگ کردن کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان در این ایام به مذاق مردمان خسته از یکجانشینی و ویروس و شستشو و ... خوش آمده است.

انتشارات سبزان  از جمله ناشرانی است که مجموعه پرتنوعی از کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان را در میان دیگر کتاب های خود دارد و شما می توانید این کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان را به صورت آنلاین از سایت فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب تهیه کنید.

در یک کلام، برای اینکه از معرکه کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان و رنگ کردن و هنر نمایی کردن جا نمانید، کافی است همت کنید و لیست کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان انتشارات سبزان را مشاهده کنید. در آن صورت است که شما هم شاید نتوانید در برابر وسوسه رنگ و طرح و نقش در این کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان مقاومت کنید و تصمیم زیبایی بگیرید. 

گفتنی است انتشارات سبزان در نظر دارد با ترکیب کردن هنر خط و نقاشی با اشعار شاعران بزرگی همچون سعدی و مولانا کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان جدیدی را به بازار نشر عرضه کند. 

این انتشارات با توجه به اینکه خط و نقاشی از بدو خلقت برای انسان ها ضروری بوده و بشر همواره از این دو هنر بهره برده است و  ابتدا به صورت نقاشی و سپس با خط و الفبا با هم نوعان خود ارتباط برقرار کرده است به فکر تلفیق کردن این دو هنر افتاده است. همراه با هنر خط و نقاشی گلچینی از اشعار شاعران بزرگ نیز در این کتاب ها آورده شده است.

کتاب «گلستان جان» اشعاری از بوستان، گلستان و غزلیات سعدی دارد. سعدی شاعر بزرگ قرن هفتم است و همواره در حکمت و معرفت و همچنین عشق اشعار نابی دارد.

کتاب «ساکن جان» نیز از مولوی دیگر شاعر بزرگ قرن هفتم است. او نیز اشعار حکیمانه ای در مثنوی معنوی و اشعار عاشقانه بی نظیری در دیوان غزلیات شمس دارد. 

همراه با رنگ آمیزی بزرگسالان شوید. شعر بخوانید و رنگ کنید و از لذت هنر خط و نقاشی بهره برید.

 

نگاهی به سایت انتشارات سبزان و فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب لیست کاملی از کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان را نشان شما می دهد. در آنجا با هر سلیقه و طبعی که داشته باشید حتما چندتایی از کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان باب میلتان خواهد آمد. از فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب سفارش دهید و کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان دلخواه خود را دم منزل تحویل بگیرید.

 

برای دیدن ویدیو در یوتیوب اینجا کلیک کنید.

 

1402/05/24
189

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر