گزارشی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها

پرفروش‌ترین کتاب‌های شهریور 1398

تابستان به آخر رسید و با این اوضاع گرانی کاغذ و بازار نشر، بعضی از آثار توانستند نظر مخاطبان رابه خودجلب کنند. حدود یک ماه پیش، پرفروش ترین های مرداد ماه رااعلام کردیم واکنون می خواهیم پرفروش ترین کتاب های شهریور رامعرفی کنیم.

تابستان به آخر رسید و با این اوضاع گرانی کاغذ و بازار نشر، بعضی از آثار توانستند نظر مخاطبان رابه خودجلب کنند. حدود یک ماه پیش، پرفروش ترین های مرداد ماه رااعلام کردیم واکنون می خواهیم پرفروش ترین کتاب های شهریور رامعرفی کنیم.

 

1)کتاب باشگاه پنج صبحی ها: نویسنده ی این کتاب ازسخنرانان انگیزشی کانادا است وداستان این کتاب درمورد دو نفرمی باشد که با یک میلیاردر بزرگ ملاقات می کنندو پیشنهاد های او رابرای رسیدن به موفقیت انجام می دهند. ژانر این کتاب روانشناسی است.

 

2)"فقر احمق می کند" نام کتابی است که توسط مولاینیتن، اقتصاددان آمریکایی، و شفیر، رواشناس آمریکایی، نوشته شده است. دراین کتاب از علل کمیابی درپول و زمان گفته شده است وراه حل هایی برای مقابله با آن مطرح شده است.

 

3)در ابتدا ی کتاب "زندگی خود رادوباره بیافرینید" با ژانر روانشناسی،‌11 سوال با عنوان 11 تله مطرح می گردد که اغلب سوالاتی هستند که بیشترمردم با آن ها مواجه می شوند. سپس راه حل هاارائه می گردد.

 

4)"پنج قدم فاصله" رمانی عاشقانه است وداستان آن مربوط به دوبیماراست که عاشق هم می شوند.این زوج نباید یک دیگررا لمس کنند چراکه بیماری منتقل می شود و ... .

 

5)کتاب "مغازه ی خودکشی" نوشته ی فیلمنامه نویس و کارگردان فرانسوی، ژان تولی است که درباره ی مرگ وامید است. فضای این رمان بیشتردریک مغازه ی فروش لوازم خودکشی می گذردو داستان هایی اتفاق می افتد.

 

6)"خانه ی خوبرویان خفته" شامل 3 داستان با محوریت زن است. زبان اصلی این کتاب، ژاپنی است. ناگفته نماند که این کتاب برنده ی جایزه ی نوبل ادبیات وهمچنین به عنوان بهترین رمان قرن ژاپن شناخته شده است.

 

7)کتاب "آقای سفیر" زندگینامه ی محمد جواد ظریف،وزیر امور خارجه، در قالب مصاحبه ای که توسط محمد مهدی راجی با اوانجام شده، مطرح می گردد.

 

8) نویسنده ی کتاب "جهان هولوگرافیک" در این کتاب سعی کرده است که ازتوانایی های ناشناخته ی ذهن و نظریه هادراین زمینه سخن بگوید.مترجم این کتاب داریوش مهرجویی است.

 

9)کارلو روولی فیزیکدان مشهور در کتاب "نظم زمان" علم، فلسفه و هنر را جمع می کند تا راز یکی از بزرگترین معماها را بگشاید: معمای زمان. این کتاب به سه بخش تقسیم شده است وسعی در بیان نظریه های مربوط به زمان دارد.

شما می توانید این کتاب های را از آی‌آ‌ی‌کتاب تهیه کنید.

1398/07/18
1158

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر