انتشارات سبزان؛

شاه کلید؛ قدرت تمرکز، قانون جذب، جهان درون ما

شاه‌کلید به ارائه شیوه‌هایی می‌پردازد که با استفاده از آنها می‌توان ارزش اصول آموزش داده شده را نشان داد و آنها را در زندگی روزمره و امور واقعی به کار گرفت.

کتاب شاه‌کلید با زیرتیتر قدرت تمرکز قانون جذب و جهان درون ما به قلم چارلز فرانسیس هانل و با ترجمه زهره مولایی از سوی انتشارات سبزان به چاپ دوم رسید.

فرانسیس هانل معتقد است: هر فكري، بافت‌هاي جسماني خاص، بخش‌هاي معيني از مغز، بافت يا عضلات را به عمل وامي‌دارد و به اين شيوه يك تغيير فيزيكي در ساختار بافت ايجاد مي‌شود. بنابراين براي ايجاد دگرگوني كامل در سيستم جسماني، تنها كافي است كه افكاري خاص دربارة يك موضوع معين داشته باشيم.

اين همان فرآيندي است كه شكست را به موفقيت، تبديل مي‌كند. افكار مربوط به شهامت، قدرت، الهامات و هماهنگي‌ها، جايگزين افكار شكست، ياس، كمبود، محدوديت و ناسازگاري مي‌شوند و همين‌طور كه اين افكار ريشه مي‌گيرند، بافت‌هاي جسماني تغيير مي‌كنند و فرد زندگي را در پرتو نوري جديد مشاهده مي‌كند، فرد دوباره متولد مي‌شود و اين بار تولدي معنوي و ذهني خواهد داشت و سرشار از شادي، اعتمادبه‌نفس، اميد و انرژي مي‌شود. حالا او مي‌تواند موقعيت‌هاي موفقیت‌آمیزی را ببيند كه قبلاً آنها را نمي‌ديده و امكاناتي را دريابد كه تا پيش از اين براي او معنايي نداشته است.

چارلز. اف.هانل در مورد این کتاب می‌گوید: آنچه به دست خواهيد آورد، «نتايجي خواهد بود كه تاكنون خواب آنها را هم نديده‌ايد و پاداش‌هايي كه به‌سختی قابل بيان‌‌اند.»

نویسنده کتاب در بخشی از پیشگفتار می‌گوید: شاه‌کلید با سایر دوره‌های آموزشی مشابه تفاوت دارد و به ما یاد می‌دهد که تنها ارزشی که هر قانون و هر اصلی می‌تواند داشته باشد در گروی کاربرد آن است.

عده زیادی از افراد در تمام عمر خود کتاب می‌خوانند، دوره‌ای آموزشی خانگی می‌گذرانند و در سمینارهای مختلف شرکت می‌کنند ولی هیچ پیشرفتی ندارند که ارزش این اصول را ثابت کند.

شاه‌کلید به ارائه شیوه‌هایی می‌پردازد که با استفاده از آنها می‌توان ارزش اصول آموزش داده شده را نشان داد و آنها را در زندگی روزمره و امور واقعی به کار گرفت.

در پشت جلد این کتاب می‌خوانیم:

اكثر افراد در دنياي بيرون زندگي مي‌كنند و تنها عدۀ محدودي به دنياي درون راه يافته‌اند و اين در حالي است كه دنياي درون، دنياي بيرون را مي‌سازد. اين دنياي درون است كه خلاق است و هر چيزي كه شما در دنياي بيرون مي‌يابيد، خود در دنياي درون خلق كرده‌ايد

تمام پيشرفت‌ها از درون ناشي مي‌شود و اشتباهي كه قرن‌ها رخ داده، اين است كه بشر قدرت يا نيرو را در جهان بيرون جستجو مي‌كرده است

با اين كتاب همراه شويد تا شما هم‌ راز را فرا گيريد، راز انديشه به عنوان خالق انرژي، قدرت و شاه‌کلید پيشرفت فردي. شاه‏‌كليد هانل عملاً دري به سوي خرد كيهاني باز مي‌كند و اين امكان را به شما مي‌دهد كه هر آنچه براي دستيابي به رویاهایتان نياز داريد، جذب كنيد

نگاهی به فصل‌ها:

این کتاب در بیست‌وچهار درس ارائه شده و در انتهای هر درس پرسش و پاسخ‌هایی داده شده است، هر درس تمریناتی برای یادگیری و افزایش مهارت‌های ذهنی دارد.

بنا به توصیه اف. اچ. برگس نباید هر 24 فصل کتاب را به طور یکجا مانند رمان بخوانید، بلکه باید آن را مثل یک دوره درسی مطالعاتی دنبال کنید و مفهوم هر فصل آن را با جدیت درک کنید.

با عمل به روش‌های شاه‌کلید، شخصیتی قوی‌تر و بهتر ساخته می‌شود که به نیرویی تازه مجهز است تا بتواند به هر هدف شخصی که شایستگی آن را دارد، دست پیدا کند و قدرتی تازه برای لذت بردن از زیبایی‌ها و شگفتی‌های زندگی کسب کند.

نگاهی به فهرست

درس اول: جهانِ درون ما / درس دوم: ذهن خودآگاه و نیمه‌آگاه / درس سوم: منابع ذهن / درس چهارم «منِ» واقعی شما

درس پنجم: ذهن خلاق / درس ششم: مغز انسان / درس هفتم: تجسم درس هشتم: پرورش تصور

درس نهم: عبارت‌های تأکیدی / درس دهم: قانون علت و معلول

درس یازدهم: استدلال استقرایی / درس دوازدهم: قوانین طبیعی

درس سیزدهم: خواستن و به دست آوردن / درس چهاردهم: تغییرات بنیادی

درس پانزدهم: بینش درست / درس شانزدهم: ارزش تفکر

درس هفدهم: قدرت تمرکز / درس هجدهم: قانون جاذبه

درس نوزدهم: غذای ذهن / درس بیستم: قدرت خلاق فکر

درس بیست و یکم: راز واقعی قدرت / درس بیست و دوم: تأثیر ذهن بر بدن

درس یست و سوم: کمبود و منفعت / درس بیست و چهارم: واقعیت رهایی‌بخش

 

1397/04/26
2281

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر