داستان هایی واقعی از دنیای ارواح

کتاب شکارچیان ارواح در انتشارات سبزان به چاپ رسید

کتاب شکارچیان ارواح، در حقیقت، دربرگیرندۀ ترسناک‌ترین و گیج‌کننده‌ترین تجربیات شخصی وارن‌ها در مواجهه با نیروهای اهریمنی است.

کتاب «شکارچیان ارواح» به قلم رابرت دیوید چیس و با ترجمۀ یاشار مجتهدزاده به تازگی در  انتشارات سبزان  به چاپ رسیده است.

در این کتاب با داستان های مختلفی روبه رو خواهید شد، از جمله: دختر جوان سی ساله ای که مورد آزار جنسی یک روح پلید قرار گرفت، شهر کوچکی در آمریکا که توسط نیروهای اهریمنی طلسم شد، یک ستارۀ سینما که فکر می کرد سرنوشتی شوم در یک مکان مشخص منتظر اوست و همچنین موجود افسانه ایِ پاگنده که خانوادۀ وارن در جنگلی تاریک با او روبه رو شدند که می توانست پایان غم انگیزی به همراه داشته باشد.

کتاب شکارچیان ارواح شواهد غیرقابل انکاری از دنیای اهریمنی ارائه می کند که نقش برجسته ای را در زندگی انسان ایفا می کند، بسیار برجسته تر از آنچه اکثر ما دوست داریم به آن اعتراف کنیم.

ممکن است این داستان ها غیرواقعی، ترسناک و ناراحت کننده به نظر برسند، ولی خانوادۀ وارن همۀ آنها را تجربه کرده و همۀ آنها را درست و واقعی می دانند.

 

اد و لورین وارن

زوج محقق و نویسنده آمریکایی که در زمینه مسائل ماوراءطبیعی فعالیت می کردند. در سال های اخیر، خانوادۀ وارن درگیر مشهورترین پرونده در ارتباط با هجوم ارواح در ایالات متحده شدند: پروندۀ آمیتی ویل. هرچند آنها از اینکه در بسیاری از حوادث آمیتی ویل اغراق شده و یا بسیاری از حقایق از داستان حذف شده است ناراضی هستند، با این حال، معتقدند که حادثۀ آمیتی ویل بسیاری از شکاکان به امور ماوراءالطبیعی را قانع کرده است.

آنچه خانوادۀ وارن سعی دارد به ما بگوید این است که دنیای پنهان اهریمنی از ارواح انسانی و غیرانسانی تشکیل شده است. ارواح انسان هایی که روزی روی این کرۀ خاکی زندگی می کردند می توانند نیات خوب یا بد داشته باشند. در مقابل، ارواح غیرانسانی هیچ گاه وجود جسمانی نداشته و در عوض برای آسیب رساندن و یا تسخیر روح انسان ها در زمین پرسه می زنند. این ارواح غیرانسانی می توانند نمایندۀ نیروهای عنصری (یا طبیعی)، نیروهای اهریمنی و یا خود شیطان باشند.

 

 

در پشت جلد این کتاب می خوانیم:

اد و لورین وارن زوجی صمیمی و دوست داشتنی و ـ در زمینۀ پدیده های غیبی ـ متخصص هستند. آنها بارها زندگی خود را به خطر انداخته اند، بارها در قلمرو ارواح به دام افتاده و بارها به کمک کسانی رفته اند که از طرف مقامات مختلف دولتی، پزشکی و مذهبی طرد شده اند.

این زوج برای تحقیق در زمینۀ پدیده های ماوراءطبیعی به سرتاسر جهان سفر کرده اند و معتقدند که اگر ماهیت تلاش هایشان در نظر گرفته شود، اذعان به اینکه به چند جهان دیگر هم سفر کرده اند دور از ذهن نیست.

کتاب شکارچیان ارواح، در حقیقت، دربرگیرندۀ ترسناک ترین و گیج کننده ترین تجربیات شخصی وارن ها در مواجهه با نیروهای اهریمنی است. گاه ممکن است این داستان ها غیرواقعی، ترسناک و ناراحت کننده به نظر برسند، ولی خانوادۀ وارن که در همۀ آنها حضور داشته اند آنها را درست و واقعی می دانند.

آنها در جایی گفته اند: "ما یک پیام واحد داریم که می خواهیم آن را به گوش همۀ مردم برسانیم و آن اینکه یک دنیای اهریمنی پنهان وجود دارد که در برخی موارد می تواند مشکلات ترسناکی را برای انسان ها به وجود آورد."

می توانید کتاب شکارچیان ارواح را از فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب تهیه فرمایید.

 

 

1402/04/06
279

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر