کتاب «شناخت‌نامه‌ی انسانِ معاصر»:

انتشار کتابی روی رول دستمال کاغذی!

کتاب «شناخت‌نامه‌ی انسانِ معاصر»، اثر سعید کریمی، شاعر، منتقد و پژوهشگر در 300 نسخه روی رول دستمال کاغذی منتشر شده است.

سعید کریمی، شاعر و منتقد به تازگی دست به انتشار یک کتاب پرفورمنس‌گونه روی رول دستمال زده است که این کتاب در 300 نسخه توسط انتشار ایجاز منتشر شده است. البته انتشارات ایجاز تنها مجوز این اثر را گرفته و هزینه‌های چاپ کتاب توسط نویسنده اثر تامین شده است.
 
سعید کریمی در توضیح این کتاب گفت: «شناخت‌نامه‌ی انسانِ معاصر» کتابی‌ است که انحصارا در 300 نسخه روی رولِ دستمال کاغذی منتشر شده است و هرگز تجدیدِ چاپ نخواهد شد؛ زیرا دوست ندارم این کتاب کارکردی تجاری پیدا کند.
 
وی در توضیح این اثر گفت: نظراتم درباره انسان معاصر را در این اثر آورده‌ام و تصور من این است که یک نفر در کمتر از 45 دقیقه می‌تواند این کتاب را مطالعه کند. شاید بتوان گفت که این اثر از متن‌های فلسفی تشکیل شده است و من خواندن آن را به افرادی که می‌خواهند انسان معاصر را بهتر بشناسند، پیشنهاد می‌کنم.
 
این پژوهشگر در توضیح دلایل نگارش این اثر گفت: بدون شک هر فردی برای کاری که انجام می‌دهد، دلیل و منطقی مشخص دارد؛ اما من می‌توانم مجموعه‌ای از فعالیت‌های انسان‌های مختلف را در اینجا ذکر کنم که آن افراد بدون دلیل و هدف دست به انجام آن کار زده‌اند و دلیلی برای آن نداشته‌اند. با این حال دلایل نگارش این کتاب در متن آن آماده است؛ اما در مجموع در این کتاب به بیهودگی وجود انسان معاصر پرداخته‌ام.
 
علاقه‌مندان برای خرید این کتاب می‌توانند از ساعتِ 11 تا 21 روزِ جمعه 29 دی ماه به پردیسِ تئاترِ شهرزاد واقع در خیابان نوفل لوشاتو مراجعه کنند.

(منبع: ایبنا)

1396/11/21
1359

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر