با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی و شورای کتاب کودک مالزی:

اولین فستیوال مشترک کودکان ایران و مالزی برگزار مي‌شود

خبرگزاری شبستان:اولین فستیوال مشترک کودکان ایران و مالزی، ۲۱ تا ۲۴ بهمن‌ماه با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی و شورای کتاب کودک مالزی برگزار می‌شود.

 اولین فستیوال مشترک کودکان ایران و مالزی با عنوان (دانش ،قصه و جوانان) با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی و شورای کتاب کودک مالزی از تاریخ 10 تا 13 فوریه برابر 21 تا 24 بهمن ماه در طبقه چهارم بُرج‌های دوقلو پتروناس، گالری پتروساینس برگزار مي‌شود.

این فستیوال هنری که به مدت چهار روز برگزار می‌شود شامل برنامه‌های متنوعی چون نمایشگاه تصویرگری کتاب کودک با نمایش آثار هنرمندان تصویرگر مالایی ایرانی خانم‌ها هدی حدادی، نسیم نوروزی و کمال طباطبایی و علی بوذری خواهد بود.

همچنين، کارگاه آموزشی تصویرگری کتاب کودک و كارگاه آموزشی تخصصی طراحی و گرافیک برای هنرمندان مالایی توسط هنرمندان ایرانی هدی حدادی و کمال طباطبایی، برگزار مي‌شود.

سمینار کتاب کودک، سخنرانی و ارائه مقاله توسط اساتید و هنرمندان مالایی و سحر ترهنده و علی بوذری، كارگاه آموزشی برای کودکان و نوجوانان  با عنوان «چگونه جوانان را علاقمند به علم و تکنولوزی و ریاضیات کنیم» توسط اساتید دانشگاه از ایران و مالزی،قصه‌گویی، مسابقه نقاشی و نمایشگاه کتاب کودک با معرفی تعدادی از کتاب‌های کودکان و نوجوانان، منتشره در ایران و مالزی از ديگر برنامه‌هاي رايزني فرهنگي كشورمان است.

بنابر اعلام اين خبر، این برنامه‌ها با مشارکت و همکاری دانشگاه علوم (USM)، دانشگاه سلانگور(UNISEL)، خانه کتاب (KOTABAKO)، کتابخانه ملی و شورای کتاب ملی مالزی و با همکاری کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران برگزار می‌شود.

(منبع: خبرگزاری شبستان)

1396/11/18
1228

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر