بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان اعلام کرد:

فراخوان دومین دوره کارگاه رمان

علاقه‌مندان به دو شیوه ارائه رزومه ادبی و چکیده رمان در ۵۰۰ کلمه یا معرفی و توصیه حداقل یک نویسنده معتبر و سرشناس، می‌توانند به جمع فراگیران راه یابند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، علاقه‌مندان به دو شیوه ارائه رزومه ادبی و چکیده رمان در ۵۰۰ کلمه یا معرفی و توصیه حداقل یک نویسنده معتبر و سرشناس، می‌توانند به جمع فراگیران راه یابند.
متقاضیانی که گزینه معرفی و تایید حداقل یک نویسنده را انتخاب می‌کنند، باید تصویر توصیه‌نامه را در فرم الصاق کرده و اصل آن را روز مصاحبه حضوری تحویل دهند.
متقاضیان برای ثبت‌نام بایستی به درگاه اینترنتی reg.adabiatirani.com مراجعه و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنند.
پذیرش نهایی همه داوطلبان از طریق مصاحبه حضوری با «احمد دهقان» انجام خواهد شد. بر اساس اعلام بنیاد شعر و ادبیات داستانی، اولویت پذیرش با متقاضیان زیر ۳۵ سال است و علاقه‌مندان فقط تا ششم بهمن‌ماه فرصت دارند برای حضور در دوره پیشرفته رمان نام‌نویسی کنند.

ثبت‌نام فقط از طریق درگاه اینترنتی صورت می‌گیرد، اما برای دریافت اطلاعات و جزییات ثبت‌نام در این دوره، شماره تلفن ۸۸۳۰۰۸۲۴ داخلی ۲۰۵ در ساعت اداری پاسخگو خواهد بود.

یادآور می‌شود، قرار است این دوره یک ساله با حضور خالق آثاری چون «سفر به گرای ۲۷۰ درجه»، «من قاتل پسرتان هستم»، «دشتبان» و «پرسه در خاک غریبه» برگزار شود و از بین حدود ۵۰ نفر از ارائه‌دهندگان طرح یا خلاصه رمان، ۱۲ نفر از علاقه‌مندان خواهند توانست به کارگاه پیشرفته آموزش رمان بنیاد شعر و ادبیات داستانی راه یابند.

1396/11/11
1074

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر