نشر سده منتشر کرد:

«شهرهای گمشده» به روایت آیدا مرادی

نشر سده کمتر از یک‌سال است که فعالیت خود را در زمینه چاپ و نشر کتاب آغاز کرده است. «شهرهای گمشده» اولین رمان ایرانی است که در نشر سده منتشر می‌شود.

 نشر سده پس از انتشار ترجمه‌های متعدد از نویسندگان جهان، اولین رمان ایرانی خود را وارد بازار کتاب کرد.

«شهرهای گمشده» به قلم آیدا مرادی آهنی اولین کتاب تالیفی است که در حوزه ادبیات و بخش داستان ایرانی این انتشارات منتشر شده است. پیش از این در بخش نگارش و ویرایش نیز اثر تالیفی «دست‌نامه ویرایش» به قلم بهروز صفرزاده منتشر شده بود که توانست در مدت کوتاهی تجدیدچاپ شود.

حسین جاوید مدیر انتشارات سده درباره تصمیم خود مبنی بر چاپ آثار تالیفی گفته است: « اهتمام به چاپ آثار تالیفی فاخر (در کنار ترجمه‌های خواندنی) بخشی از رسالتی است که نشر سده برای خود قائل است. در همین راستا در بخش داستان ایرانی نشر سده با چاپ رمانی از آیدا مرادی آهنی و در بخش نگارش و ویرایش با چاپ کتابی از بهروز صفرزاده فعالیت خود را آغاز کرده است. نشر سده در حوزه‌های دیگر هم آثار تالیفی ارزشمندی در دست چاپ دارد.»

به گفته آیدا مرادی آهنی،‌ نویسنده «شهرهای گمشده»،‌این رمان رمانی است که در نیویورک می‌گذرد، اما تهران به صورت شهری ناپیدا، با اتفاقات و جریان‌های چند دهه‌ گذشته‌اش در آن حضور دارد. این رمان با کار قبلی مرادی آهنی تفاوت زیادی دارد  و این تفاوت وهله‌ اول به نوع شخصیت‌ها و جنس ماجراها برمی‌گردد.

رمان «شهرهای گمشده» نوشته آیدا مرادی آهنی به تازگی در  370 صفحه به قیمت 29500 از سوی نشر سده راهی بازار کتاب شده است.  پیش از این رمان «گلف روی باروت» و مجموعه داستان «پونز روی دم گربه» از این نویسنده منتشر شده بود.

(منبع: ایبنا)

1396/11/19
1446

خبرهای مشابه

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر