نشر ملورین منتشر کرد:

الفبای داستان های فانتزی از آشنایی تا نویسندگی

بسیاری از خوانندگان نوجوان ادبیات فانتزی، وقتی کتابی در این زمینه می‌خوانند، با خود می‌انديشند که چگونه می‌توان يک اثر فانتزی خلق کرد؟

بسیاری از خوانندگان نوجوان ادبیات فانتزی، وقتی کتابی در این زمینه می‌خوانند، با خود می‌انديشند که چگونه می‌توان يک اثر فانتزی خلق کرد؟ کدام دسته از کتاب‌ها این گونه‌اند؟ چه ویژگی مشترکی بین داستان های فانتزی وجود دارد و ده‌ها سؤال ديگر از این دست.
در کتاب «الفبای داستان‌های فانتزی از آشنایی تا نویسندگی» سعی شده است با پاسخ به این سوالات مسیر آشنایی تا نويسندگی ادبیات فانتزی، هموار شده و پیش درآمدهای آن به دقت معرفی شود و انواع آن به اختصار و با زبانی ساده بیان شوند. در پایان هم با بهترین آثار فاخر ایران و جهان و نویسندگان خیال‌پردازشان که پرطرفدار بوده اند، آشنا می‌شويم.

در پشت جلد کتاب می‌خوانیم:

«داستان فانتزی یعنی؛
داستان جادوگر و شیطان و گرگ، ترس و تنهایی و دلهره، خنده و لذت و هیجان، و در نهایت افسانه و واقعیت، مرگ و زندگی...

اگر من جای نویسنده بودم، قصه را به شکل دیگری می‌چرخاندم. تا ناکجاآباد سفر می‌کردم. انتهای جهان را به تصویر می‌کشیدم. با خون‌خوار و خون‌آشام اصلی می‌جنگیدم. به کهکشان‌های دور سفر می‌کردم. در جست‌وجوی اعماق زمین، می‌کندم، می‌کاویدم، می‌ساختم و نجات می‌دادم. نجات می‌دادم آدم‌های گرگ‌نما را...  آسمان را...  اسب آرزوها را... و می‌ساختم...
قاتلی می‌ساختم تا با "قتل" بجنگد. شیاطین در کمین نشسته‌اند...
اگر مرد راهی، قلم بردار، بنویس و بساز دنیای ناشناخته‌ی دیگری را. حکایت کن که تمامی ندارد این دفترِ دنیای وانفسا.....»

 

کتاب «الفبای داستان‌های فانتزی از آشنایی تا نویسندگی» به قلم یوسف حامدی کیا از سوی انتشارات ملورین به چاپ دوم رسیده است.

عرضه کتاب در :
۱_قم، فروشگاه کتاب و مطبوعات، چهار راه فاطمی، روبروی بوستان کتاب
۲_تهران، پخش فرهنگ ، 02166482150
و قابل خرید از سایت www.melorinpub.ir

(آی‌آی کتاب)

1396/12/12
1219

خبرهای مشابه

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر