آشنایی با دنیای پویای روانشناسی صنعتی و سازمانی

پرده ای بر زمینه ها و مفاهیم اساسی

از تأثیرات فردی تا بهینه سازی سازمان های بزرگ با کتاب مقدمه ای به روانشناسی صنعتی / سازمانی Introduction to Industrial/Organizational Psychology

این جلد اولین گام به سوی آموزش دانشجویان روانشناسی صنعتی/سازمانی درباره اهمیت تنوع و ادغام است. کتاب ریگیو و جانسون نه تنها تمام مطالب اصلی روانشناسی صنعتی/سازمانی را پوشش می دهد، بلکه این کار را به نحوی انجام می دهد که دانشجویان ما را برای یکی از مهم ترین مسائل امروزی، یعنی چگونگی تعبیه تنوع، انصاف، ادغام و عدالت اجتماعی در محیط کار آماده می کند. تمرکز بر نقل از نویسندگان به نحوی که انصاف جنسیتی و نژادی را مورد توجه قرار می دهد، معیار جدیدی برای کتاب های درسی دیگر تعیین می کند و آگاهی از تعصباتی که در کتاب های درسی گذشته جای داشته را افزایش می دهد.

میشل میکی» هبل، استاد روانشناسی و مدیریت، دانشگاه رایس، ایالات متحده آمریکا.

این کتاب بر اساس تحقیقات جدید در روانشناسی صنعتی و سازمانی و زمینه های مرتبط از جمله رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی نوشته شده است؛ به عبارت دیگر، این کتاب شامل دانشی در مورد مدیریت استعداد است که به مدیران در تمام صنایع و سازمان های همه اندازه ها امکان می دهد محیط های کاری بیشتری را که شامل تنوع، کارآمدی و سلامت است، ایجاد کنند.

هرمان آگینیس، پروفسور مدیریت و رئیس دپارتمان مدیریت

 

درباره نویسندگان

Ronald E. Riggio، دکترای فلسفه (Ph.D.)، استاد هنری آر. کراویس در رشته روانشناسی رهبری و سازمانی در دانشگاه کلرمونت مک کنا. او بیش از دو دهه کتاب به عنوان نویسنده یا ویراستار منتشر کرده است، بیش از ۲۰۰ مقاله و فصل کتاب نوشته و ویرایش کرده و عضو تاسیسی انجمن روانشناسی صنعتی و سازمانی (SIOP) می باشد.

Stefanie K. Johnson، دکترای فلسفه (Ph.D.)، از اعضای فلسفی انجمن روانشناسی صنعتی و سازمانی (SIOP) و استاد دانشکده لیدز مدیریت دانشگاه بولدر کلرادو است.

کتاب مقدمه ای به روانشناسی صنعتی / سازمانی» یک منبع بسیار ارزشمند و پربار برای همه ی شماست که به عرصه روانشناسی صنعتی و سازمانی وارد می شوید یا قصد دارید در این حوزه به عمق بروید. این کتاب به شما فرصتی عالی برای درک و پیگیری اصول و مفاهیم اساسی این رشته را می دهد.

 

با مطالعه این این کتاب:

 *پایه های روانشناسی سازمانی را می فهمید. این کتاب به شما امکان می دهد تا مفاهیم و تئوری های اساسی در زمینه روانشناسی صنعتی و سازمانی را متوجه شوید. این مباحث اساسی برای درک رفتارهای انسانی در سازمان ها و تاثیر آن ها بر عملکرد سازمانی بسیار حائز اهمیت هستند.

*برای آینده شغف آور خود آماده می شوید. با مطالعه این کتاب، شما به طور عمیق تری با موضوعات مهمی مانند رهبری، تفکر انتقادی، توانمندی های سازمانی و ارتباطات سازمانی آشنا خواهید شد. این مفاهیم می توانند به شما در آینده ای موفق در حوزه روانشناسی صنعتی و سازمانی کمک کنند.

*استفاده از دانش در عمل. این کتاب به شما فرصت می دهد تا دانش خود را در موارد واقعی به کار ببرید. شما می توانید مفاهیمی که در این کتاب یاد می گیرید را در پروژه ها، تحقیقات و کارهای عملی در دانشگاه یا محیط کاری خود اعمال کنید.

*توسعه مهارت های کاربردی. این کتاب به شما مهارت های کاربردی در زمینه هایی مانند تحلیل داده، حل مسائل، مذاکره و مدیریت زمان ارائه می دهد که در طی مسیر تحصیلی و حرفه ای خود می توانید از آن ها بهره برید.

 

در صورت تمایل می توانید برای سفارش این کتاب به فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب مراجعه فرمایید.

 

1402/07/09
145

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر