معرفی کتاب GIS

کتاب پایتون برای آرک جی آی اس پرو

توانایی های ArcGIS خود را با باز کردن درگاه برنامه نویسی Python توسعه دهید. یک راهنمای کاملاً عملی که شما را از طریق تمرین با استفاده از داده های واقعی و مشکلات واقعی هدایت می کند.

توانایی های ArcGIS خود را با باز کردن درگاه برنامه نویسی Python توسعه دهید. یک راهنمای کاملاً عملی که شما را از طریق تمرین با استفاده از داده های واقعی و مشکلات واقعی هدایت می کند.

 

پایتون برای ArcGIS Pro کارتوگرافی اتومات و تحلیل داده با استفاده از ArcPy, ArcGIS API for Python, Notebooks, and pandas عنوان کتابی است که در سال 2022 منتشر شده و دارای 587 صفحه است.

ویژگی های کلیدی این کتاب:

یادگیری مؤلفه های اصلی دو ماژول پایتون برای ArcGIS: ArcPy و ArcGIS API for Python

استفاده از ArcPy، pandas، NumPy و ArcGIS در دفترچه های ArcGIS Pro برای مدیریت و تجزیه و تحلیل داده های جغرافیایی به مقیاس بزرگ

یکپارچه سازی با ArcGIS Online با استفاده از پایتون برای انتشار و مدیریت داده

 

کتاب‌هایی مانند این است که به گسترش مجموعه نوآوران جغرافیایی، گسترش درک جغرافیایی کمک می‌کند و به همه ما، به عنوان یک جامعه جهانی، کمک می‌کند تا به مسائل حیاتی روز از طریق دریچه جغرافیایی بپردازیم. همانطور که شما این کتاب را می‌خوانید، من و شما را تشویق می کند تا به این فکر کنید که چگونه این ابرقدرت های جدید ممکن است به شما کمک کنند دنیای ما را کمی بهتر از زمانی که آن را پیدا کردید ترک کنید."

دکتر کریستوفر تاکر، رئیس انجمن جغرافیای آمریکا

Python for ArcGIS Pro Automate cartography and data analysis using ArcPy, ArcGIS API for Python, Notebooks, and pandas

درباره نویسندگان:

سیلاس تامس یک متخصص و نویسنده با سابقه زمین فضایی است که قبلاً ArcPy و ArcGIS و تسلط بر تجزیه و تحلیل جغرافیایی با پایتون را منتشر کرده استکارهای برجسته حرفه ای او شامل توسعه تصویر عملیاتی رایج در زمان واقعی مورد استفاده در Super Bowl 50، ساخت نرم افزار مکانی برای اتومبیل های خودران، طراحی بینایی کامپیوتری برای بیمه نسل بعدی و توسعه سیستم های نقشه برداری برای Zillow استاو اکنون در Volta Charging کار می کند و آینده پذیرش خودروهای الکتریکی و زیرساخت های شارژ الکتریکی را پیش بینی می کند.

بیل پارکر یک متخصص GIS با بیش از 15 سال تجربه GIS و Python استاو قبلاً در ICF به عنوان سرپرست GIS در پروژه‌های محیطی در مقیاس بزرگ کار می‌کرد و از ArcPy برای خودکارسازی تجزیه و تحلیل GIS و تولید نقشه استفاده می‌کردنکات برجسته پروژه او شامل رهبری GIS برای Caltrain Modernization EIR/S، پروژه قطار سریع السیر کالیفرنیا San Jose به Merced و San Francisco به San Jose EIR/S است.

در این کتاب آمده است:

از مباحث پایه ای برنامه نویسی شروع کرده و به تدریج پیچیدگی را افزایش داده و دو حرفه ای با تجربه در زمینه ArcGIS که به برنامه نویسی پایتون پرداخته اند، به شما یاد می دهند که چگونه اسکریپت نویسی را در هر مرحله از کارهای خود ادغام کنید: اتومات کردن تولید نقشه ها برای چاپ، مدیریت داده بین ArcGIS Pro و ArcGIS Online، ایجاد ابزارهای اسکریپت سفارشی برای به اشتراک گذاری و سپس اجرای تحلیل داده و تصویرسازی بر روی کتابخانه مکانی ArcGIS، همه با استفاده از پایتون انجام می گیرد.

قسمت مورد علاقه شما از کتاب چیست؟

بیل پارکر : در حالی که اتوماسیون نقشه چیزی است که من به طور گسترده در حرفه خود از آن استفاده کرده ام، من واقعاً فصل های ArcGIS API برای پایتون را دوست دارمآنها به شما نشان می دهند که چگونه می توانید داده های خود و تیم خود را در ArcGIS Online با استفاده از پایتون با نوت بوک ها در حالی که در ArcGIS Pro هستید مدیریت کنید.

سیلاس تامس: مطالعات موردی که ما گنجانده ایم منحصر به فرد و جامع هستند و به نشان دادن سطح حرفه ای تجزیه و تحلیل پایتون با GIS کمک می کنندآنها طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهند، از جمله دانلود پیوست ها، استفاده از یادگیری ماشینی برای پیش بینی عملکرد محصول

 

این کتاب مطالب زیر را در خود جای داده است:

  • مقدمه به Python برای سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS)
  • مبانی ArcPy
  • API ArcGIS برای Python
  • ماژول دسترسی به داده و مرورگرها
  • انتشار در ArcGIS آنلاین
  • ابزارهای اسکریپت ArcToolbox
  • تولید نقشه های خودکار
  • Pandas، فریم داده ها و داده های برداری
  • تحلیل رستر با Python
  • پردازش داده های جغرافیایی با NumPy
  • مطالعه موردی: مدیریت داده های ArcGIS آنلاین
  • مطالعه موردی: اتومات کردن پیشرفته نقشه سازی
  • مطالعه موردی: پیش بینی عملکرد محصولات کشاورزی

این کتاب مناسب برای هر کسی است که می خواهد Python را به جریان کارهای خود در ArcGIS Pro اضافه کند، حتی اگر تجربه ای از قبل در زمینه برنامه نویسی نداشته باشید. این کتاب برای افراد حرفه ای ArcGIS، کاربران متوسط ArcGIS Pro، کاربران پیشرفته ArcGIS Pro، دانشجویان و افرادی است که می خواهند از یک تکنسین GIS به یک تحلیل گر GIS، تحلیل گر GIS به برنامه نویس GIS، یا برنامه نویس/توسعه دهنده GIS به یک معمار GIS پیشروند.

 

برای خرید این کتاب می توانید به فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب سری بزنید.

1402/07/05
217

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر