وابی سابی؛

کتاب وابی سابی راهنمایی برای استفاده از مفهومی ژاپنی برای تغییر امور زندگی

کتاب Wabi Sabi راهنمایی است که به شما می آموزد چگونه از مفهوم ژاپنی وابی سابی برای تغییر دادن همه زمینه های زندگی خود و یافتن شادی در هر جایی که هستید استفاده کنید.

کتاب Wabi Sabi به قلم بث کمپتون یکی از کتاب های پرفروش در نوع خود است.

وابی سابی چیست؟

وابی سابی مفهومی در زیبایی شناختی سنتی ژاپنی است که نوعی جهان بینی بر اساس پذیرش نقص ها و ناپایداری هاست. وابی به معنای ستایش و زیبا دیدن اندوه و فقر  و سابی به معنای ستایش و زیبا دیدن پیری و کهنگی است.

کتاب Wabi Sabi راهنمایی است که به شما می آموزد چگونه از مفهوم ژاپنی وابی سابی برای تغییر دادن همه زمینه های زندگی خود و یافتن شادی در هر جایی که هستید استفاده کنید. میلیون ها نفر در سرتاسر جهان از چالش های طاقت فرسای زندگی پرسرعت و مصرف محور ما خسته شده اند و برای یافتن معنای واقعی به سنت های فرهنگی جاودانه روی آورده اند. در این کتاب راهنمای دگرگون کننده، بِت کمپتون شما را با وابی سابی آشنا می کند؛ مفهوم فریبنده ای از زیبایی شناسی ژاپنی که نگاه کاملاً جدیدی به جهان ارائه می دهد.

وابی سابی به کمک ذن و چای به شما می آموزد که زیبایی را در نقص ببینید، سادگی را درک کنید و ماهیت گذرای همه چیز را بپذیرید. این مفهوم به شما الهام می دهد که همه چیز را ساده کنید و بر آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید. وابی سابی، مملو از خرد ساده و در عین حال عمیق، به شما کمک می کند سرعت خود را کاهش دهید، با طبیعت ارتباط مجدد برقرار کنید و در برخورد با خود ملایم تر باشید. وابی سابی به شما می آموزد که در طول زندگی کاملاً ناقص خود شادی و الهام بیشتری پیدا کنید.

این کتاب در 208 صفحه با کیفیتی عالی و هزینه ای مناسب در ایران به چاپ رسیده است.

در صورت تمایل، می توانید این کتاب را از فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب و یا دیجی کالا تهیه فرمایید.
 

اگر خواهان مطالعه کتاب اورجینال انگلیسی به زبان اصلی هستند می توانید مجموعه کتاب های چاپ ایران را در سایت آی آی کتاب ببینید.

 

1400/06/16
914

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر