به شناخت و شکوفایی درون برسید

«همین حالا تجلی کن» ؛ راهکارهای تجسم و تجلی آرزوها

شما در این کتاب خواهید آموخت که چطور با استفاده از تکنیک ها و استراتژی های منطقی و اثبات شده ارتعاشات خود را بالا ببرید و خواسته هایتان را که حق طبیعی و موروثی تان است متجلی کنید.

 

کتاب همین حالا تجلی کن به تازگی راهی بازار نشر شده است. این کتاب که قبل ایدل احمد است با ترجمه نرمین خامنه در انتشارات سبزان به چاپ رسیده است.

شما در این کتاب خواهید آموخت که چطور با استفاده از تکنیک ها و استراتژی های منطقی و اثبات شده ارتعاشات خود را بالا ببرید و خواسته هایتان را که حق طبیعی و موروثی تان است متجلی کنید.

همین حالا تجلی کن به گونه ای نگاشته شده که شما را از جوانب ذهنی، جسمی و روحی راهنمایی کند تا بتوانید با حذف موانع درونی و احساسی زندگی تان، ایده آل های خود را بسازید. خواهید دید که چطور با ورق زدن هر صفحه، احساس اطمینان، اتصال مجدد و قدرت بیشتری خواهید داشت. از آن هنگام که درک کنید شما یک خالق آگاه هستید، همه چیز در زندگی تان شروع به تغییر خواهد کرد.

درباره نویسنده

ایدل احمد نویسنده، سخنران و علاقه مند به افزایش سطح آگاهی در گسترة جهان است. او در سال ۲۰۱۱ انجمنی را به همین منظور، در جهت ارتقای تفکر و مثبت اندیشی با استفاده از کشف قدرت درون ایجاد کرد. او به انسان و پتانسیل هایش و امکاناتی که مغز در اختیار وی می گذارد، معتقد است. هدف وی تأثیرگذاری بر روی میلیاردها انسان است و کمک به یادآوری این حقیقت که همه چیز از درون آغاز می شود.

درباره کتاب

این کتاب چهار فصل را ارائه می دهد که شما را در فرايند تجلی یاری خواهد کرد. فصل نخستین، «رهایش کن»، شامل ده تکنیکِ قدرتمند است که با به کار بردن آن به طور روزانه می توانید از شر موانع  ذهنی، جسمی و احساسی که مانع دستیابی شما می شود رها شوید. فصل بعد، «در موردش فکر کن»، شامل: سی وپنج تفکر قوی برای حفظ انرژی، تمرکز و هیجان جهت تجلیست. من پیشنهاد می کنم این کلمات را هر روز تکرار کنید تا میزان ارتعاشات، بالا بماند؛ این گونه می توانید فوراً تجلی کنید. فصل بعد، «روی آن تأکید کن» شامل: صد جملة تأکیدی است که به شما کمک می کند در مورد بزرگی، فراوانی، خوشبختی و استقلال مالی صحبت و احساس و آنها را به زندگی تان فرا بخوانید. و فصل نهایی، «ذهنیت جاذبِ ثروت» است که تمرکزش بر یافتن اهدافتان، انجام آنچه دوست می دارید و جذب استقلال مالی در راستای این مسیر است.

 

برگرفته از متن کتاب

برای شما نیز همه چیز می تواند تغییر کند. می بایست بر روی این حقیقت توجه و تمرکز کنید که همه چیز در این جهان امکان پذیر است. من باور دارم که همة ما این قدرت را داریم که زندگی مان را به طور کامل تغییر دهیم. کافیست رؤیایی داشته باشید و عمیقاً این را باور کنید که هیچ انتخاب دیگری جز دستیابی به آن ندارید. این دقیقاً همان کاریست که من انجام دادم. تمرکز کردم، عادت های سالم تری برای خود ساختم و آموختم که چطور انرژی ذهنم را تحت کنترل خود درآورم.

می توانید این کتاب را از فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب تهیه فرمایید.

1399/12/12
944

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر