نشر ناریا منتشر کرد:

زنانی که دنیا را تغییر دادند

کتاب «زنانی که دنیا را تغییر دادند» نوشته کیت پنکرست با ترجمه نلی محجوب منتشر شد.

 این کتاب در ۳۶ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۲۰هزار تومان در نشر ناریا منتشر شده است.

در این سرگذشت‌نامه ویژه مخاطبان کودک و نوجوان به جین آستین، فریدا کالو، گرترود اِردرِل، کوکو شنل، ماری کوری، مری آنینگ، ماری سیکول، کارآگاه فی‌فی، ساکا گاویا، اِملیا اِرهارت، امیلی پنکرست، رزا پارکس و آنه فرانک پرداخته شده است.

در ابتدای کتاب «زنانی که دنیا را تغییر دادند» می‌خوانیم: آن‌ها چطور توانستند به آرزوهای بزرگ و شگفت‌انگیزشان دست پیدا کنند؟!
زنان این کتاب از روز اول قرار نبود آدم‌های خیلی خاصی باشند. آن‌ها فقط با پیروی از قلب، استعداد و رویاهایشان به چیزهای شگفت‌آور و فوق‌العاده دست پیدا کردند. شاید به کسانی که به آن‌ها می‌گفتند نمی‌توانند، گوش ندادند؛ یا شاید جرأت داشتند که متفاوت باشند و یا شاید بعضی از آن‌ها نتوانستند جلو عشق به پیشرفت و آینده مقاومت کنند. یا شاید هم هر سه این موارد!

همچنین در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: زنانی که دنیا را تغییر دادند
کسانی که با پیروی از خواسته‌ قلبی‌شان، هوششان و رویاهایشان به چیزهایی که می‌خواستند رسیدند. با اِملیا اِرهارت در آسمان پرواز کنید، با اِمیلی پنکرست درباره‌ حقوق بیاموزید و با کوکو شنل انقلابی در مُد به راه بیاندازید. این کتاب، با تصاویر زیبا و حقایق شگفت‌انگیز، بهترین کتاب برای معرفی زنانی است که دنیای امروزی ما را شکل دادند. راه آن‌ها را دنبال کنید و برای ماجراجوی‌های خودتان آماده شوید.

(منبع: تبیان)

1396/11/28
1307

خبرهای مشابه

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر