جدیدترین کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان با تلفیقی از خط و نقاشی و رنگ آمیزی توسط انتشارات سبزان به چاپ رسید

ساکن جان ، کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان؛ تلفیقی از رنگ آمیزی ، خط ، نقاشی و اشعار مولوی

کتاب «ساکن جان» آمیزه ای از هنر خط و نقاشی و شعر کلاسیک ایرانی است که در قالب کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان عرضه شده است.

همه می دانیم که نوشتن و نگارش یکی از بزرگ ترین اختراعات بشر است و می دانیم که قبل از اختراع نگارش، پدران پدران ما سعی می کردند با نقاشی بر روی هر آنچه که پیدا می کردند از سنگ و استخوان و دیواره غار و ... خواسته ها، احساسات و عواطف خود را نسبت به اتفاقات و حوادث پیرامونی خود بیان کنند و به دیگران منتقل نمایند.

انسان ابتدا به صورت نقاشی و سپس از طریق اختراع خط به بیان احساسات خود پرداخت. این چنین شد که هر قومی و هر ملتی نوع حروف مورد نیاز خود را در ادوار زمان و در شکل های مختلف اختراع کردند تا هر چه آسان تر و روان تر به انتقال احساسات و عواطف خود دست یازند. و خط و نگارش ما شد الفبایی که الان با آن می نویسیم و می خوانیم و شاعران ما احساس و تجربه خودشان را در قالب این حروف و کلمات به ما انتقال داده و ما آنها را می بینیم و می خوانیم و لذت می بریم.

انتشارات سبزان  در پی چاپ ده ها عنوان کتاب رنگ آمیزی سعی کرده با گردآوری کتاب های رنگ آمیزی در قالب خط و نقاشی و با استفاده از اشعار شاعران بزرگ پارسی گوی اندکی از احساسات پاک آنها را با دیگران به اشتراک بگذارد.

اگر سری به فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب بزنید می توانید لیستی متنوع از کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان را ببینید. اما انتشارات سبزان  در راستای برداشتن گامی در جهت اعتلای فرهنگ ایران زمین در نظر دارد کتاب های رنگ آمیزی تلفیقی شعر و خط و نقاشی را به بازار نشر عرضه کند.

یکی از این کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان خط و نقاشی «ساکن جان» است که دربردارنده تک بیت ها و تک مصراع های ناب مولوی است که آمیخته شده است با هنر خط و نقاشی. این اشعار از دیوان شمس و مثنوی معنوی انتخاب شده است.

به زودی این کتاب وارد کتاب فروشی ها می شود و جای خود را در بین عناوین مختلف کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان باز خواهد کرد.

اگر علاقه مند به اشعار مولانای بزرگ هستید، اگر علاقه مند به هنر خط و نقاشی هستید، اگر علاقه مند به کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان هستید، اگر می خواهید برای آرامش جسم و جان خود گامی بردارید به فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب بیایید و کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان را از نظر بگذرانید و آنچه باب میلتان بود را با تماس تلفنی و یا آنلاین سفارش دهید و در منزل تحویل بگیرید.

 کتاب «ساکن جان» آمیزه ای از هنر خط و نقاشی و شعر کلاسیک ایرانی است که در قالب کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان عرضه شده است.

در صورت تمایل، این کتاب را از فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب بخواهید.

برای دیدن ویدیو در یوتیوب اینجا کلیک کنید.

 

1402/05/24
579

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر