افراد مشهور چه کتاب هایی می خوانند

کتاب های مورد علاقه ی محمد جواد آذری جهرمی

می خواهیم تعدادی از کتاب های مورد علاقه ی آقای محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی ایران را معرفی کنیم

 می خواهیم تعدادی از کتاب های مورد علاقه ی آقای محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات را معرفی کنیم:

1-کتاب " 20 تغییر بزرگ تکنولوژی تا سال 2050":

این کتاب توسط برخی از متخصصان هفته نامه اکونومیست نوشته شده و آرش پور ابراهیمی آن را ترجمه کرده است. تاثیرات بزرگی که فن آوری های های تک (High tech) بر اقتصاد جوامع می گذارد از جمله موضوعاتی است که مطرح می شود. نظر آقای جهرمی درباره ی این کتاب: «تغییرات اقتصاد آینده جهان مبتنی بر فن آوری های نوآورانه را در این کتاب مطالعه کنید.»

 

2-کتاب "انقلاب صنعتی چهارم" :

این کتاب توسط کلاوس شواب نوشته شده و مرتضی شانی آن را به فارسی برگردانده است. موضوع این کتاب نوآوری، جنبه های اقتصادی نوآوری، جنبه های اجتماعی تکنولوژی و تمدن است. نظر وزیر جوان: «این کتاب را برای مطالعه معرفی می کنم. با مطالعه ی آن درک آینده در افق فناوری اطلاعات ساده تر خواهد شد.»

 

3-کتاب "فین تک در یک نگاه":

این کتاب نخستین بار در سال 2017 توسط آگوستین روبینی نوشته شد و توانست در لیست پرفروش های آمازون قرار بگیرد. فین‌تک یا فناوری مالی به معنای کاربرد نوآورانه فناوری در ارائه خدمات مالی است و از واژه ی Financial technology می آید. آذری جهرمی درباره ی این کتاب نوشته: «مطالعه‌ی این کتاب را برای آشنایی با نظام‌های مالی نوین و خلاقانه‌ی در حال شکل‌گیری بر بستر IT توصیه می‌کنم.»

 

به طور کلی می توان گفت آذری جهرمی بیشتر کتاب های حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات را مطالعه می کند. کتاب هایی که کاملا با شغل او مرتبط هستند.شما می توانید نسخه های اورجینال و یا ترجمه شده ی این کتاب را از آی آی کتاب تهیه کنید.

1398/09/21
1073

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر