چاپ کتاب نمایشنامه در انتشارات سبزان

نمایشنامه «دادگاه نویسنده» در انتشارات سبزان آماده عرضه و پخش در بازار کتاب ایران

نمایشنامه «دادگاه نویسنده» توسط نویسنده جوان ایرانی، امین سرلک، نوشته شده و نمایشنامه ای قابل اجرا در صحنه است.

نمایشنامه متنی قابل اجرا بر روی صحنه تئاتر است. نمایشنامه نویسی هنری بزرگ است که به صورت دیالوگ و گفتگوهای دو یا چند نفر نوشته می شود. نمایشنامه های زیادی از بزرگان نمایشنامه نویسی همچون یوجین اونیل، آنتوان چخوف، هنریک ایبسن و آگوست استریندبرگ و بسیاری دیگر از نمایشنامه نویسان شهیر دنیا در ایران ترجمه شده اند.

اما هستند نویسندگانی که نمایشنامه های ایرانی می نویسند. که خود به مراتب ارزش والایی دارد.

نمایشنامه «دادگاه نویسنده» از نویسنده جوان ایرانی، امین سرلک، به تازگی در انتشارات سبزان مراحل چاپ را طی کرده است.

این نمایشنامه در سه پرده نوشته شده است. داستان در پرده اول از دادگاهی آغاز می شود. دادگاهی که با یک پروژکتور، متهمی را از بهشتی فرضی فرا می خواند و مخاطب را وارد نمایش می کند.

«دادگاه نویسنده» پر از رگه های طنز است و طنز گزنده و دهشتناکی خنده را می خشکاند و تعمق می طلبد. در همان دیالوگ های اولیه، متوجه می شویم که دادگاه بری محاکمه کردن نویسنده جوانی تشکیل شده است. نویسنده ای که نمایش هایش تبدیل به قتلگاه می شوند، خوی وحشی گری مخاطب را بیدار می کنند و با خونریزی و خون خواهی به پایان می رسند.

***

از پشت جلد کتاب:

اینجا دارن پوستمو می‌کَنن. بهشون می‌گم، اَقلن بفرستینم جهنم تا از این آلاخون والاخونی دربیام، بهشت که جای عذاب نشد. می‌گن ما می‌خوایم تو بهشت عذابت بدیم. می‌دونین پیر بودن تو بهشت یعنی چی؟ یعنی وقتی شراب می‌خوری دل‌پیچه پدرتو درمی‌آره. یه آدم نودساله تو بهشت، مثل یه پولدار نودساله رو زمین می‌مونه....

***

برای سفارش کتاب نمایشنامه «دادگاه نویسنده» می توانید به فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب مراجعه فرمایید. در این فروشگاه، علاوه بر «دادگاه نویسنده» می توانید لیستی از برترین نمایشنامه های ترجمه شده و تألیفی را مشاهده و بر حسب سلیقه خود سفارش دهید. 

علاقه مندان به هنرهای نمایشی و تئاتر و سینما می توانند برای مشاهده لیست کتاب های نمایشنامه ترجمه و یا تألیف شده دیگر از نویسندگان دیگر (شامل نمایشنامه های کوتاه و نمایشنامه های بلند) و همینطور فیلمنامه ها می توانید اینجا کلیک کنند.

1399/06/12
1408

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر