برگزاری نمایشگاه در گالری فردا:

نمایشگاه نقاشی «از هیچ به خود رسیدن»

آثار نقاشی الهام قربانی در نمایشگاهی تحت عنوان «از هیچ به خود رسیدن» در گالری فردا به نمایش درآمده است..

در نمایشگاه " از هیچ به خود رسیدن "  آثار نقاشی الهام قربانی روی دیوار می‌رود که در آنها این هنرمند آثار خود را که باورهایی شکل‌گرفته از درون یک زن در جامعه امروز است را به نمایش درآورده است. در این نمایشگاه 25 تابلو از شجاعی به نمایش درخواهد آمد.

قربانی در استیتمنت این نمایشگاه آورده است: مصنوع، حاصل دست انسان است. دست فرمانبردار عقل و قلب‌ها مصلوبند در میانه این دوپای سرپردانی نقاب را انسان می‌سازد، برای نهان کردن آنچه هست و حیوان برای نهان کردن آنچه هست، و خلق از این دروغ مبرا نیست. دروغ بزرگی با نام من نباید این باشم یا من نباید بودم یا من نباید بودم سیلی برای سرخی صورت نیست، کبود می‌کند، می‌سوزاند، جان را و تلاش نامفهوم قلب (که من را بشنوید ضربا‌نٍ جانٍ هستی را) و من میشنوم ضربان جان هستی را پاس می‌دارم و هم آوا می‌شوم با آن. با رنگ، بوم، با هجوم ضربه‌های قلم, فریاد گونه به گونه‌های بوم می‌کوبم. سکوت جایز نیست، رنگ را با رنگ باید پاسخی  گفت. (رنگ,ریا,تزویر) آری، نقاب تصویر دورویی انسان است. باید یک جا این پرونده دریده شود و رسالت این عریانی با من است، گو این که شهر من بی‌نقاب قبول نمی‌کند.

قربانی کارشناسی نقاشی, دارای مدرک درجه یک نگارگری از کلاسهای آزاد دانشگاه هنرهای زیبای تهران را دارد. وی شاگرد استاد احمد خلیلی‌فر طی سالهای ۷۹ تا ۸۳، شاگرد استاد امیرحسین آقامیری در رشته نگارگری، از سال۷۸تا۸۴ و شاگرد استاد احمد وکیلی و حضور مستمر در کلاسهای ایشان از سال ۸۲ تا ۸۸, گذراندن دوره کالکوگرافی (چاپ دستی ) نزد احمد وکیلی را در کارنامه خود دارد. وی همچینین تاکنون در دهها نمایشگاه نفرادی و گروهی حضور داشته است.

این نمایشگاه از پانزدهم دیماه تا بیست و یکم این ماه در گالری فردا دایر است و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16 تا 20 به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک 2 واحد 2 مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 86072602 تماس بگیرند. گالری روزهای پنجشنبه از ساعت 16 تا 18 میزبان بازدیدکنندگان است.

(منبع: هنر آنلاین)

1396/11/19
1658

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر