کشف توانایی های هنری خود با نقاشی در سمت راست مغز

راهنمایی جامع هنر نقاشی و استفاده از قدرت خلاقیت نهفته در مغز

یادگیری تکنیک ها و راهکارهای نقاشی با بهره گیری از پتانسیل ذهنی نهفته خود با مطالعه کتاب نقاشی در سمت راست مغز Drawing on the Right Side of the Brain The Definitive, 4th Edition

درباره نویسنده

بتی ادواردز به طور منظم در دانشگاه ها، مدارس هنر و شرکت ها سخنرانی می کند. ادواردز مدرک دکترا را از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس (UCLA) در رشته هنر، آموزش و روان شناسی دریافت کرده است. دکتر ادواردز در برنامه Today و نشریه Time و دیگر مجلات و روزنامه ها معرفی شده است. او در کالیفرنیا زندگی می کند.

نقاشی در گذشته یک کار منسوب به فرهنگ بود، همچون خواندن و نوشتن. این مهارت در مدارس ابتدایی آموزش داده می شد و دموکراتیک بود. این مهارت به خوشبختی کمک می کرد.

 

مایکل کیملمن

 

در بخشی از مقدمه کتاب آمده است:

برای بیش از سی سال، کتاب نقاشی با طرف راست مغز در حال تکامل بوده است. از زمان انتشار اصلی آن در سال 1979، من سه بار کتاب را با فاصله حدود ده ساله تجدید نظر کرده ام: نخستین بار در سال 1989، دومین بار در سال 1999 و در حال حاضر نسخه سوم در سال 2012 منتشر شده است. در هر بار تجدید نظر، هدف اصلی من ادغام بهبودهای آموزشی بوده که من و گروه معلمانم از تدریس مداوم نقاشی در سال های میانی به دست آورده ایم، همچنین به روزرسانی ایده ها و اطلاعات مرتبط با آموزش و علوم اعصاب که به نقاشی مرتبط است ...

فهرست مطالب

نقاشی و هنر دوچرخه سواری

گام های اولیه در نقاشی

مغز شما، سمت راست و چپ آن

انتقال از سمت چپ به سمت راست

استفاده از هنر کودکی شما برای نقاشی

تشخیص لبه ها

تشخیص فضاها

تشخیص ارتباطات

نقاشی یک پروفایل پرتره

تشخیص نورها، سایه ها و گستالت

استفاده از مهارت های تشخیصی جدیدتان برای حل مسائل خلاقانه

استفاده از هنرمند درون شما برای نقاشی

کتاب نقاشی در سمت راست مغز یک منبع ارزشمند برای همه دانشجویان و علاقه مندان به هنر و نقاشی است. این کتاب به شما نه تنها تکنیک ها و مهارت های نقاشی را آموزش می دهد، بلکه به شما این امکان را می دهد تا عمیق تر در دنیای هنر و خلاقیت فراتر بروید.

با مطالعه این کتاب، شما قدرت های نهان داخل خودتان را کشف خواهید کرد و به دنیای جذاب نقاشی با نگاهی تازه و نو خواهید نگریست. این تجربه به شما انگیزه می دهد تا هنر نقاشی را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و احساسات خود به دیگران بشناسید.

 

در صورت نیاز می توانید این کتاب را از فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب سفارش دهید.

 

1402/07/18
128

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر