آموزش انیمیشن شخصیت: از ایده تا ایجاد شخصیت های فراموش نشدن

پایه ها و اصول انیمیشن شخصیت ـ راهنمای کامل برای تولید شخصیت های بازی ها و فیلم های انیمیشنی

با کتاب انیمیشن شخصیت Character Animation Crash Course، به دنیای جذاب انیمیشن شخصیت و تکنیک های حرفه ای آن وارد شوید و شخصیت هایی که به یاد می مانند، ایجاد کنید.

 

گولدبرگ استاد کارتون کمدی است که یک کتاب آموزشی فوق العاده ایجاد کرده است. این کتاب یک جلد معمولی برای قرار دادن روی میز قهوه خانه نیست، بلکه یک کتاب درسی است که از جزئیات فنی پر شده است. با این حال، برای افراد عادی هم موارد زیادی برای ترغیب در این کتاب وجود دارد.

Entertainment Weekly، 19 سپتامبر 2008

از طرف نویسنده

وقتی که من برای اولین بار به ساخت فیلم ها پرداختم، کتاب هایی در مورد انیمیشن شخصیت کمیاب بودند و بیشتر آن ها از دیدگاه دوران گذشته یک ناظر نوشته شده بودند. از دسته کمیاب کتاب هایی که واقعاً به تبیین چگونگی انجام انیمیشن می پرداختند، تنها دو کتاب واقعاً خوب بودند: نکاتی در مورد انیمیشن والت دیزنی از گوشه هنری دیزنی لند و کلاسیک انیمیشن پیشرفته نوشته پرستون بلیر. در نیم قرن از آن زمان، بسیاری از کتاب های انیمیشن نوشته شده اند، اما هنوز هم تعداد کمی از آن ها اساسی و غیر قابل اندازه گیری برای افراد علاقه مند به انجام انیمیشن محسوب می شوند.

 

همانطور که بزرگترین شخصیت های انیمیشن دیزنی، الی جانستون، همیشه به من می گفتند، «ابزارها نیستند که انیمیشن شخصیت بزرگی ایجاد می کنند، بلکه اهمیت دارد که با این ابزارها چه کاری می کنید.» کتاب اریک یک راهنمای عالی است که به وضوح ابزارها و تکنیک های انیمیشن برای هر نوع رسانه ای را توضیح می دهد. مردم همیشه از من می پرسند: «چگونه می توانم انیمیشن را شروع کنم؟» حالا من جواب دارم... کتاب دوره آموزشی انیمیشن شخصیت «اثر اریک گلدبرگ را بخوانید

جان لاسیتر - مدیر ارشد خلاقیت، استودیوهای انیمیشن والت دیزنی و پیکسار

 

کتاب اریک اولین های این صنعت هستند. آنها نماینده ای یکتا برای هنرمندان، معلمان و طرفداران انیمیشن از یکی از مربیان معاصر این هنر هستند.

دان هان - تهیه کننده فیلم های شیر پادشاهی و زیبایی و شیرآزاد

 

من نمی توانم به کسی فکر کنم که برای تالیف یک کتاب مانند این، مرجعیت بیشتری داشته باشد. اریک همه چیز را از پایه ها و اصول ابتدایی تا تکنیک های پیشرفته به شیوه ای واضح، ساده و سرگرم کننده پوشش داده است، دقیقاً همانند انیمیشن های او.

ران کلمنتس - کارگردان فیلم های مردک کوچک، علاءالدین، هرکولِس

 

درباره نویسنده

اریک گلدبرگ، یک کارگردان، طراح و انیماتور با تجربه است که به طور گسترده در هالیوود، نیویورک و لندن فعالیت کرده است و فیلم های سینمایی، تبلیغات، دنباله های ابتدایی و برنامه های تلویزیونی ایجاد کرده است. گلدبرگ تکنیک های نوآورانه را در هر دو دنیای انیمیشن دستی سنتی و انیمیشن کامپیوتری ارتقاء داده است.

 

 

فهرست مطالب

شروع کردن

گفت وگو

ساخت و طراحی شخصیت

نقاشی در انیمیشن

برگه نمایش

چیدمان و مرحله بندی

زمان بندی

فضاگردی

استراحت داشتن

 

در صورت نیاز می توانید این کتاب را از فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب سفارش دهید.

1402/07/16
336

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر