ذهن دیگران را بخوانید

کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم به بازار نشر آمد

در این کتاب با تکنیک های سازمان سیا برای تحلیل شخصیت دیگران آشنا می شوید و می توانید ذهن دیگران را بخوانید و به نیات واقعی افراد پی ببرید.

کتاب «چگونه دیگران را تحلیل کنیم» به تازگی در انتشارات سبزان به چاپ رسیده است. نگاهی کوتاه به این کتاب می اندازیم:

در این کتاب با تکنیک های سازمان سیا برای تحلیل شخصیت دیگران آشنا می شوید و می توانید ذهن دیگران را بخوانید و به نیات واقعی افراد پی ببرید.

در پشت جلد کتاب می خوانیم:

من به عنوان یک افسر سابق سازمان سیا، همان شخصی هستم که به عنوان افسر عملیاتی شناخته می شود، یا آنچه ممکن است به عنوان «مأمور سیا» بشناسید. شغل من جلب اعتماد افراد خاص و به دام انداختن آن ها برای کسب اطلاعات یا به عبارتی «جاسوسی» بود. تجزیه وتحلیل صحیح افراد، در موفقیتِ مأموریت های من نقش مهمی برعهده داشت. از این رو، پس از چندین دهه تجزیه وتحلیل و خواندن ذهن مردم، تصمیم گرفتم تکنیک های اثبات شده ای را که در طول این سال ها به من کمک کرد تا بتوانم ذهن افراد را مانند یک کتابِ باز بخوانم، با دیگران به اشتراک بگذارم. هدف این کتاب بسیار ساده است. هدف نهایی این کتاب، کمک به شما در یادگیری تکنیک های اثبات شده ای است که می توانید برای تجزیه وتحلیل و خواندن ذهن افراد از آن استفاده کنید! بعد از خواندن این کتاب، می توانم به شما اطمینان دهم که قادر خواهید بود افراد را بر اساس تکنیک های اثبات شده، به راحتی تجزیه وتحلیل کنید. به زودی شما قادر خواهید بود با موفقیت دیگران را تجزیه وتحلیل کرده و ذهن افرادی را که با آن ها در ارتباط هستید به راحتی بخوانید.

موضوعاتی که با آنها در این کتاب آشنا می شوید شامل موارد زیر است:

اهمیت شناخت خود، هنر خواندن ذهن دیگران، شناخت شش نیاز اولیه انسان، درک ارزش ها، باورها و نگرش ها و سایر تکنیک های تحلیلی

نویسنده در قسمت نتیجه گیری نهایی آورده است:

از تکنیک های مورد بحث در این کتاب می توانید برای تجزیه و تحلیل زندگی اطرافیان و همچنین زندگی شخصی خودتان استفاده کنید. با این حال، برای بهتر شدن در تجزیه و تحلیل و خواندن ذهن افراد، مهم است که تکنیک هایی را که در این کتاب آموخته اید، در موقعیت های روزمره اعمال کنید. اصولاً هرچه بیشتر تمرین کنید، در آن مهارت بهتری پیدا خواهید کرد.

همچنین لازم است به یاد داشته باشید که هیچ یک از این تکنیک ها به تنهایی راهی برای شناخت کامل افراد نیست - برای ایجاد یک تصویر کامل از شخص مورد تجزیه و تحلیل، باید نسبت به همة تکنیک ها آگاهی داشته باشید و آن ها را به صورت ترکیبی استفاده کنید.

 

در صورت تمایل، برای خرید کتاب «چگونه دیگران را تحلیل کنیم» به قلم هارولد فاکس و با ترجمه بیتا دارابی  به فروشگاه آی آی کتاب سری بزنید.

1400/09/08
1547

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر