نشر پرک منتشر کرد

مجموعه داستان ما الاغ ها به چاپ رسید

مجموعه داستان "ما الاغ ها" حکایت روشنفکرانی است که در نظام دیکتاتوری وقت ترکیه، قدرت یا اجازه حرف زدن نداشته اند و همچنین هجویه ای برای روشنفکرنمایانی که اجازه گفتن و انجام هر عمل جاهلانه ای را داشته اند.

 

مجموعه داستان "ما الاغ ها " مشتمل بر ۱۹ داستان، اثر طنزپرداز شهیر ترک، "عزیز نسین " است. آثار مشابهی با این نام در گذشته به چاپ رسیده است که حاصل جمع آوری داستان های پراکنده از صاحب اثر بوده است ولی این بار ترجمه ای با همین عنوان اما از نسخه اصلی آن ، ترجمه و توسط نشر "پرک " به چاپ رسیده است .

مجموعه داستان "ما الاغ ها" حکایت روشنفکرانی است که در نظام دیکتاتوری وقت ترکیه، قدرت یا اجازه حرف زدن نداشته اند و همچنین هجویه ای برای روشنفکرنمایانی که اجازه گفتن و انجام هر عمل جاهلانه ای را داشته اند. این کتاب از سادگی مردم کوچه و بازار شروع می شود ، تا نادانی کشیده شده و به عقب افتادگی های اجتماعی ختم می شود.

اگر  می خواهید چکیده ای از  این کتاب را بدانید، سخن صاحب اثر(عزیز نسین ) می تواند برای شما، بهترین راهنما باشد: یک روز بر گونه این مملکت بوسه ای می زنم و بالای سرش یادداشتی می گذارم و می روم ...

" آنچنان زیبا خوابیده بودی که دلم نیامد بیدارت کنم ! "

1400/07/27
911

خبرهای مشابه

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر