آموزشگاه ها و آموزشکده های زبان کتاب رمان زبان اصلی و کتاب تخصصی زبان اصلی را از کجا تهیه کنند

کتاب زبان اصلی در حوزه ادبیات جهان و پرفروش های آمازون در دسترس مخاطبان ایرانی

در فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب به راحتی کتاب انگلیسی و کتاب زبان اصلی را سفارش دهید.


کتاب های اورجینال یا زبان انگلیسی و حتی اصطلاحا کتابهای زبان اصلی، مثلا رمان زبان اصلی، معمولا نیاز بسیاری از اقشار تحصیل کرده، فرهیخته و دانشگاهی  است. این کتاب ها علاوه بر اینکه می توانند در آموزش و پیشرفت یادگیری زبان انگلیسی کمک حال مخاطبان باشند امکانی را فراهم می کنند تا افراد بتوانند مطالب کتاب مورد نظر خود را بدون اینکه واسطه ای به نام مترجم در میان کار باشد و با ترجمه و با کمک دانش زبانی خود کتاب را مطالعه کنند. 

واضح است که در فرایند ترجمه و چاپ کتاب زبان اصلی و انگلیسی به زبان فارسی ممکن است مطالب با برداشت شخصی مترجم همراه شود و از همین روست که خیلی از افراد مایل به داشتن کتاب زبان اصلی و انگلیسی هستند.

یک راه رسیدن به کتاب اورجینال همان تهیه از خارج از کشور است که مراحل سفارش، پست، حمل و نقل و یافتن کشور مورد نظر را به همراه دارد. همچنین با توجه افزایش قیمت دلار هزینه ی بعضا بسیار سنگینی را به فرد تحمیل می کند.

راه دیگر هم تهیه پی دی اف کتاب است که می توان از سایت های زیادی گاهی رایگان و گاهی با پرداخت هزینه پی دی اف کتاب را تهیه کرد. مشکلی که در این میان وجود دارد این است که برای خرید کتاب زبان اصلی و انگلیسی یا پی دی اف کتاب خارجی افراد باید از طریق درگاه های مخصوصی اقدام کنند که امکان این کار برای همه فراهم نیست. همچنین از آنجا که همواره داشتن کتاب فیزیکی در دست به یادگیری کمک بیشتری می کند و همینطور لذت بخش تر است و کاربرد آن هم خیلی راحت تر است بسیاری از افراد ترجیحشان داشتن کتاب چاپ شده است.

از این رو، راه سومی برای این دسته افراد وجود دارد.

چاپ کتاب زبان اصلی و انگلیسی به صورت دیجیتال در نشرهای مختلف این روزها باب است و گاهی هم البته با کیفیت های پایین شاهد چاپ این دست کتاب ها هستیم. اما در این میان هستند ناشرانی که با چاپ کتاب با کیفیت بالا و کاغذ مرغوب به دوستداران کتاب زبان اصلی و انگلیسی کمک بسیاری می کنند. یکی از مزایای این روش این است که کتاب ها بدون حذفیات هستند و مطابق متن اصلی به چاپ می رسند. یعنی در واقع کتاب خارجی بدون هزینه های مرسوم پست و غیره در داخل کشور به دست مخاطبان می رسد.

با مراجعه فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب به راحتی می توانید کتاب زبان اصلی و انگلیسی مورد نظر را بیابید و آن را سفارش دهید. حتی در صورتی که در فروشگاه اینترنتی کتاب موردنظرتان را نیافتید می توانید با تماسی همکاران سایت را در جریان آنچه می خواهید قرار دهید. کادر چاپ و نشر سایت آی آی کتاب پرینت بر اساس تقاضا را با بهترین چاپ دیجیتال در اختیار شما قرار می دهند.

امکان تهیه جدیدترین کتاب های خارجی تا پرفروش های آمازون، برترین های ادبیات جهان ، شامل کتاب های ادبیات 2021 از سایت آی آی کتاب و یا دیجی کالا برای علاقه مندان فراهم است.

علاوه بر دانشجویان، اندیشمندان و پژوهشگران، مراکز آموزشی نیز می توانند کتاب های مورد نظر خود را از جدیدترین کتاب های خارجی و پرفروش ها براساس نیاز خود در تعداد بالا سفارش دهند و با بهترین چاپ دیجیتال آن را تحویل بگیرند.

گفتنی است مراکز آموزشی که سفارش کتاب زبان اصلی و انگلیسی با تعداد بالا داشته باشند شامل تخفیف های ویژه ای می شوند.

شما می توانید مشخصات کتابی را که مد نظرتان است به پشتیبانی سایت آی آی کتاب اطلاع دهید. همکاران ما با پیگیری محصول مورد نظر شما و بعد از تهیه نسخه الکترونیکی به چاپ آن کتاب اقدام می کنند. کتاب زبان اصلی و انگلیسی مورد نظر خود را می توانید با صفحه بندی مناسب شامل فهرست و صفحه عنوان به همراه جلد با کیفیت دریافت کنید.

لازم به ذکر است که این کتاب ها از نظر ظاهر و کیفیت با کتاب اصلی برابری می کنند.

تنها کاری که لازم است انجام دهید یافتن کتابی است که نیازتان را در زمینه علوم و هنرهای مختلف و یا هر فیلد دیگری که مد نظرتان است تامین کند. نام کتاب زبان اصلی و انگلیسی را بیابید و به همکاران ما در آی آی کتاب اطلاع دهید و به انتظار بنشینید. در اسرع وقت با پرداخت حداقل هزینه با بهترین کیفیت کتاب خود را برابر با آنچه در آن سوی مرزهاست در ایران دریافت کنید.

اگر مایل هستید به جدیدترین کتاب های خارجی در کمترین زمان ممکن دستیابی داشته باشید اینجا کلیک کنید. در ضمن شرایط و مقررات سفارش کتاب خارجی را هم می توانید اینجا مطالعه کنید.

آی آی کتاب بخشی توضیحی برای اینکه به راحتی بتوانید به دنبال کتاب خارجی مورد نظر خود بچرخید و آن را بیابید برای شما تهیه کرده است که می توانید آن را در این قسمت بخوانید.

***

در پایان، باید بدانیم هدف کادر چاپ و نشر سایت آی آی کتاب بالا بردن سطح دانش مردم ایران و ترویج هر چه بیشتر کتاب خوانی و پیش رفتن همگام با تکنولوژی روز است. همان طور که می دانیم دانش روز به صورت لحظه ای در حال پیشرفت است و اینکه منتظر باشیم تا کتابی به ایران بیاید، به دست ترجمه و ویراستاری سپرده شود و بعد مراحل چاپ را طی کند و وارد بازار نشر شود زمان بسیاری از عمر ما سپری می شود که در همین زمان هم علم پیشرفت می کند و کتاب های زیادتری به بازار راه می یابند. و این گونه است که همواره گامی از دانش روز دنیا عقب می مانیم. اما با تهیه کتابهای اورجینال و کتاب زبان اصلی و انگلیسی با کیفیت بالا و کتابهای تازه چاپ شده  دنیا به راحتی در جریان دانش و اطلاعات روز جهان قرار می گیریم و گام به گام پیش می رویم.

 

1400/03/02
1371

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر