چاپ کتابی در حوزه روان شناسی و علوم اعصاب؛

چاپ کتاب از ذهن تا واقعیت در انتشارات سبزان

کتاب «از ذهن تا واقعیت» نوشته داوسون چرچ و با ترجمه یاشار مجتهدزاده به همت انتشارات سبزان به چاپ رسیده و به زودی روانه کتابفروشی ها می شود.

مثبت اندیشی و جذب آنچه می خواهیم از سری مباحث جذاب در روان شناسی است. روان شناسی موفقیت این روزها طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل، مطالب علمی یا غیرعلمی با هم مخلوط می شود و به دست خواننده مشتاق می رسد.

اینکه تا چه حد این ادعاها درست هستند چیزی است که نیاز به بررسی دقیق علمی دارد. کتاب های زیادی در زمینه موفقیت، مثبت اندیشی، روان شناسی و ... در دسترس علاقه مندان به این حوزه قرار دارد و تفکیک خوب و بد آن از هم کاری دشوار است. لیست کتاب های مربوط به روان شناسی را می توانید در منوی روان شناسی فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب ملاحظه کنید.

اما در این بین هستند کتاب هایی که از منظر علمی به این قضیه پرداخته اند. داوسون چرچ نویسنده کتاب های پرفروشی است که برنده جایزه علمی نیز شده است. او در زمینه علوم اعصاب و روان شناسی تحقیقات گسترده ای دارد و در زمینه روان شناسی انرژی و انرژی درمانی روش های جدیدی کشف کرده و به دیگران آموخته است.

کتاب «از ذهن تا واقعیت» نیز از این نویسنده تواناست. چرچ در این کتاب با شرح تجربیات و داستان های گوناگون با قلمی جذاب و روان موضوعات علمی زیادی را مطرح می کند. او مواردی تاریخی از تجربیات شخصی افراد درباره چگونگی تبدیل شدن افکارشان به واقعیت را بیان می کند. این تجربیات که در زمینه های مختلف پزشکی، روان شناسی، ورزشی، کسب وکار و اکتشافات علمی بوده اند، خواننده را با خود از تفکرات عمیق و الهام بخش به حوادث دلهره آور می برند. این داستان ها نشان می دهند که افکار ما می توانند، فراتر از واقعیت فضا و زمان ما، به واقعیت تبدیل شوند.

وقتی به توانایی خود برای ساخت یک دنیای بهتر آگاه می شویم، افکار، احساسات، تجربیات و باورهایی را انتخاب می کنیم که خلق دنیای مورد علاقه ما را تسهیل کنند.

در کتاب «از ذهن تا واقعیت» می آموزیم که وقتی انتخاب می کنیم افکار منفی را دور بریزیم و افکار مثبت را جایگزین کنیم، نه تنها واقعیت زندگی خود، بلکه واقعیت کل گونه های انسانی را تغییر می دهیم. با این کار، عشق و مهربانی را به دنیا هدیه می دهیم، واقعیت جدیدی را برای دنیای خود می سازیم، یکی از میلیون ها انسانی می شویم که انرژی مثبت خود را به دنیا می دهند و با این انرژی، نیروی قدرتمندی به وجود می آوریم که تاریخ ما را به کلی دستخوش تغییر می کند

درباره کتاب

ما همواره درصدد غلبه بر محدودیت های ذهنی خود هستیم و می خواهیم وسعت توانایی های ذهنی خود را تا حد امکان گسترش دهیم. می خواهیم تا جایی که ممکن است شاد، سلامت، موفق و خلاق باشیم و با عشق زندگی کنیم. درعین حال، می دانیم که بسیاری از رؤیاها و افکار (غیرمعقول و غیرمعمول) ما هیچ گاه به واقعیت تبدیل نخواهند شد.

این ایده که افکار می توانند به واقعیت تبدیل شوند مدت هاست که به فرهنگ عامه ی مردم راه پیدا کرده است. این موضوع، در مباحث متافیزیک، قاعده ای ثابت است و بسیاری از معلمان معنوی، به قدرت نامحدود ذهن، اعتقاد راسخ دارند. البته واضح است که توانایی های انسان محدودیت هایی نیز به همراه دارد.

در کتاب «از ذهن تا واقعیت»، به مواردی تاریخی از تجربیات شخصی افراد درباره چگونگی تبدیل شدن افکارشان به واقعیت پرداخته شده است. این تجربیات که در زمینه های مختلف پزشکی، روان شناسی، ورزشی، کسب وکار و اکتشافات علمی بوده اند، خواننده را با خود از تفکرات عمیق و الهام بخش به حوادث دلهره آور می برند. این داستان ها نشان می دهند که افکار ما می توانند، فراتر از واقعیت فضا و زمان ما، به واقعیت تبدیل شوند.

داوسون چرچ، نویسنده کتاب، معتقد است ما هنرمندانی هستیم که لحظه به لحظه در حال رنگ آمیزی و خلق دنیای خود هستیم. افکار و دیدگاه های ما در هر لحظه، تبدیل به واقعیت اطراف ما می شوند. در حقیقت، ما با انتخاب افکار خود ـ چه آگاهانه و چه ناآگاهانه ـ واقعیت مادی زندگی خود را رقم می زنیم. حال، با دانستن این موضوع، باید از خود بپرسیم که در لحظات، روزها، ماه ها، سال ها و دهه های پیش رو چه دنیایی را برای خود خواهیم ساخت؟

وقتی به توانایی خود برای ساخت یک دنیای بهتر آگاه می شویم، افکار، احساسات، تجربیات و باورهایی را انتخاب می کنیم که خلق دنیای مورد علاقه ما را تسهیل کنند.

در «از ذهن تا واقعیت» می آموزیم که وقتی انتخاب می کنیم افکار منفی را دور بریزیم و افکار مثبت را جایگزین کنیم، نه تنها واقعیت زندگی خود، بلکه واقعیت کل گونه های انسانی را تغییر می دهیم. با این کار، عشق و مهربانی را به دنیا هدیه می دهیم، واقعیت جدیدی را برای دنیای خود می سازیم، یکی از میلیون ها انسانی می شویم که انرژی مثبت خود را به دنیا می دهند و با این انرژی، نیروی قدرتمندی به وجود می آوریم که تاریخ ما را به کلی دستخوش تغییر می کند.

کتاب «از ذهن تا واقعیت» در هفت فصل تدوین شده و در هر فصل، علاوه بر توضیحات، مثال ها و داستان های واقعی از کسانی که زندگی شان را با تغییر ذهنشان متحول کرده اند آمده است. نویسنده با بهره گیری از دانش خود در باب زیست شناسی، فیزیک و روان شناسی و تجربیات فراوان خود در زمینه انرژی درمانی، با روشی کاملاً علمی، این کتاب را که حاصل سال ها تحقیق و پژوهش علمی است تدوین کرده و قوانین پیچیده را به زبانی کاملاً جذاب و قابل فهم ارائه کرده است.

برای تهیه کتاب «از ذهن تا واقعیت» می توانید به فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب مراجعه فرمایید.

کتاب «از ذهن تا واقعیت» در هفت فصل تدوین شده و در هر فصل، علاوه بر توضیحات، مثال ها و داستان های واقعی از کسانی که زندگی شان را با تغییر ذهنشان متحول کرده اند آمده است. نویسنده با بهره گیری از دانش خود در باب زیست شناسی، فیزیک و روان شناسی و تجربیات فراوان خود در زمینه انرژی درمانی، با روشی کاملاً علمی، این کتاب را که حاصل سال ها تحقیق و پژوهش علمی است تدوین کرده و قوانین پیچیده را به زبانی کاملاً جذاب و قابل فهم ارائه کرده است.

فهرست فصل های کتاب

تعامل مغز ما با دنیای اطراف چگونه است 

انرژی چگونه ماده را می‏سازد 

احساسات ما چگونه محیط اطرافمان را سازمان دهی می کنند 

انرژی چگونه DNA و سلول های بدن ما را تنظیم می کند 

قدرت ذهن یکپارچه 

ورود به حالت هم زمانی 

تفکر، فرای ذهن موضعی 

ذهن، ما را به کجا خواهد برد؟ 

برای کسانی که علاقه مند به کتاب هایی در حوزه روان شناسی، ذهن و شناخت آن، روان شناسی عصبی، مغز و شناخت خود هستند کتاب «از ذهن تا واقعیت» توصیه می شود.

کتاب «از ذهن تا واقعیت» نوشته داوسون چرچ و با ترجمه یاشار مجتهدزاده به همت  انتشارات سبزان به چاپ رسیده و به زودی روانه کتابفروشی ها می شود.

علاوه بر کتاب «از ذهن تا واقعیت» یاشار مجتهدزاده ترجمه های دیگری نیز در انتشارات سبزان داشته است که لیست آن را می توانید در اینجا ببینید.

انتشارات سبزان بعد از کتاب هایی همچون «مغز، زندگی ما چگونه شکل می گیرد» و «مغز شما یک ماشین زمان است» اینک کتاب «از ذهن تا واقعیت: افکار ماچگونه به واقعیت تبدیل می شوند» را به بازار نشر عرضه کرده است.

لیست کتاب های انتشارات سبزان را در اینجا ببینید.

 

 

1399/11/12
1072

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر