مرلو پونتی


ققنوس


  قیمت خرید :   22,000   تومان


 توضیحات :

مرلو – پونتی یکی از نوآورترین فیلسوفان قرن بیستم بود . ماندگارترین شاهکار او در زمینه پدیدارشناسی ادراک است . به عقیده او ادراک پدیداری است ذاتاً و اساساً بدنی ، نظرگاهی ، منحرف شونده از خویش و علی‌الاصول قابل تعمیم به همه جوانب وضع بشر . این بصیرت‌ها کلید سردرآوردن از کل کار اوست .

کار مرلو – پونتی مجموعه‌ای است که از محدوده مسائل متافیزیک ، معرفت‌شناسی و نظریه ادراک فراتر می‌رود و روان‌شناسی ، زیست‌شناسی ، فرهنگ ، زبان ، نقاشی ، تاریخ و سیاست را نیز در بر می‌گیرد. آثاری که از او منتشر شده است طیف گسترده‌ای از رشته‌ها و موضوعات را شامل می‌شود . با این حال ، اندیشه‌های مرلو – پونتی ، با اشاره مستمرشان به مضامین مربوط به بدن ، ادراک و اگزیستانس که در آغاز الهام‌بخش او بودند ، همواره به شکل بارزی دست در دست هم دارند . « تیلور کارمن » در کتاب مرلو – پونتی به شکلی بدیع ، روشن و مجاب‌کننده اندیشه‌های او را شرح می‌دهد .

کتاب او تا به امروز بهترین اثری شناخته‌شده که در این زمینه در دسترس است . این کتاب بویژه برای علاقه‌مندانی که به آرای بدیع و مهم مرلو – پونتی علاقه‌مندند و نیز مایلند بدانند که این آرا چه نسبتی با تجربه ادراکی فراگیر ما و مباحثات فلسفی جاری دارد مفید خواهد بود. آی آی کتاب



 بیشتر بدانید

دسته‌بندی : کتاب فارسی


موضوع فرعی 1 : عرفان و فلسفه


موضوع اصلی : تاریخ، دین و فلسفه


موضوع فرعی 2 :


مترجم : مسعود علیا


ناشر : ققنوس




شابک : 9789643119225


قطع کتاب : رقعی


تعداد صفحات : 360


نوبت چاپ : 1


وزن : 400 گرم

  آمار و اطلاعات

  تعداد مشاهده این کتاب : 164 بار


  دفعاتی که پیشنهاد شده : 0 بار


  دفعاتی که پیشنهاد نشده: 0 بار


 تعداد کسانی که این کتاب را خوانده اند : 0 بار


  تعداد کسانی که می خواهند این کتاب را بخوانند: 0 بار







 برچسب‌ها

 اشتراک‌گذاری




 کتاب‌های مرتبط

 نظرات کاربران

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید


ارسال متن پیام