صفحه اصلی  کتاب فارسی  ادبیات  رمان  زنبق های دهه هشتاد

زنبق های دهه هشتاد


نیستان


  قیمت خرید :   16,000   تومان


 توضیحات :

معرفی کتاب

مجموعه داستان «زنبق های دهه هشتاد» که نام خود را از یکی از داستان های برگزیده این جایزه ادبی در سال 2006 وام گرفته است، عنوان کتابی است که داستان های برگزیده این جایزه در سال 2006 را شامل می شود. مجموعه 15 داستان کوتاه که همگی را باید برترین آثار داستانی نویسندگان انگلیسی زبان در آن سال به شمار آورد.

داستان های کتاب «زنبق های دهه هشتاد» به دلیل نوشته و منتشر شدن در اواخر دهه نخست از قرن 21 می تواند به نوعی نشان دهنده خط سیر فکری نویسندگان انگلیسی زبان و نیز بخشی از جریان ادبی ایالات متحده آمریکا در این برهه زمانی باشد.

روایت و تکنیک نویسندگان در این دوره از ایجاز در نوشتن و قرار دادن مختصات انسان مدرن با تمام دغدغه ها و دل­مشغولی هایش در کپسول داستان کوتاه از سویی و نمایش تعابیر تازه از زندگی فردی و اجتماعی در قرن تازه و نیز نمایشی آئینه ­گون از انسان، باورها و آمالش در قالب درام­ ها و ملودرام های خانوادگی از مهم­ترین موضوعاتی است که می شود در «زنبق های دهه هشتاد» از آن سراغ گرفت.

حضور داستان هایی از نویسندگان صاحب نام همچون آلیس مونرو و ویلیام ترور در این مجموعه از نقاط قوت آن است که باعث شده مخاطب این داستان­ ها بتواند با طعم ناب روایت کلاسیک و البته پیچیده مونرو از عشق و یا روایت افسون­ کننده اسارت یک جوان توسط جادوگر که ترور بازگویی اش را بر عهده داشته را مزه مزه کرده و در عین حال با بخش وسیعی از استعدادها و نگاه های داستانی تازه در ایالات متحده آمریکا آشنا شود. آی آی کتاب



 بیشتر بدانید

دسته‌بندی : کتاب فارسی


موضوع فرعی 1 : رمان


موضوع اصلی : ادبیات


موضوع فرعی 2 :


مترجم : لیدا طرزی


ناشر : نیستان




شابک : 9789643378097


قطع کتاب : رقعی


تعداد صفحات : 276


نوبت چاپ : 1


وزن : 300 گرم

  آمار و اطلاعات

  تعداد مشاهده این کتاب : 171 بار


  دفعاتی که پیشنهاد شده : 0 بار


  دفعاتی که پیشنهاد نشده: 0 بار


 تعداد کسانی که این کتاب را خوانده اند : 0 بار


  تعداد کسانی که می خواهند این کتاب را بخوانند: 0 بار







 برچسب‌ها

 اشتراک‌گذاری




 کتاب‌های مرتبط

 نظرات کاربران

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید


ارسال متن پیام