صفحه اصلی  کودک و نوجوان  آموزشی  میراث فرهنگی 2

میراث فرهنگی 2


محراب‌ قلم


  قیمت خرید :   3,500   تومان


 توضیحات :

میراث فرهنگی، جلوه ی زیبایی های روح بشر و ظرافت های فکری اوست. در مورد اهمیت میراث فرهنگی هرچه بگوییم کم است، زیرا نگاهی به رویدادهای یکی دو قرن اخیر نشان می دهد که غفلت مردم مشرق زمین (از جمله ما) از این میراث چه صدمه هایی به فرهنگشان زده است.

خوشبختانه در دهه ی اخیر، در کشور ایران برای حفظ و احیای آثار فرهنگی تلاش های قابل توجهی صورت گرفته است؛ اما این مقدار کافی نیست و فرزندان ما به آموزش هایی نیاز دارند تا برای حفظ و تداوم این میراث آماده شوند.

در کتاب فوق کودکان و نوجوانان ابتدا با مفهوم میراث فرهنگی و اهمیت آن آشنا می شوند. سپس چند نمونه میراث فرهنگی از جاهای مختلف جهان به آن ها معرفی می شود.

زیگورات چغازنبیل واقع در ایلام، تاج محل؛ زیباترین آرامگاه جهان متعلق به ارجمند خانم همسر شاه جهان (پادشاه مسلمان هندی)، باشکوه ترین مسجد جهان: مسجد جامع قرطیه واقع در شهر قرطیه پایتخت آندلس، تخت جشمید: بنایی بسیار باشکوه در شیراز از آثار دوره ی هخامنشیان، اهرام مصر: محل دفن پادشاهان مصری، دیوار بزرگ چین: دیواری که سراسر شمال چین را دربرگرفته و در زمان های قدیم به دستور هونگ تی پادشاه چین برای جلوگیری از نفوذ دشمن ساخته شد و در نهایت آکروپلیس: بنایی دیدنی واقع در شهر آتن، از جمله میراث فرهنگی باارزشی هستند که در این کتاب به آن ها اشاره شده است؛ که مخاطب با دیدن این میراث کهن و مطالعه ی مطالبی که در مورد آن ذکر شده با فرهنگ و تمدن گذشتگان آشنا شده و حتی نکات زیادی را که خود قادر بع تجربه کردن نیست بیاموزد؛ همچنین همراه با هر یک از آثار تصاویری مربوط به آن موجود می باشد. آی آی کتاب



 بیشتر بدانید

دسته‌بندی : کودک و نوجوان


موضوع فرعی 1 :


موضوع اصلی : آموزشی


موضوع فرعی 2 :


مترجم :


ناشر : محراب‌ قلم




شابک : 9786001036453


قطع کتاب : رحلی


تعداد صفحات : 24


نوبت چاپ : 4


وزن : 78 گرم

  آمار و اطلاعات

  تعداد مشاهده این کتاب : 178 بار


  دفعاتی که پیشنهاد شده : 0 بار


  دفعاتی که پیشنهاد نشده: 0 بار


 تعداد کسانی که این کتاب را خوانده اند : 0 بار


  تعداد کسانی که می خواهند این کتاب را بخوانند: 0 بار







 برچسب‌ها

 اشتراک‌گذاری




 کتاب‌های مرتبط

 نظرات کاربران

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید


ارسال متن پیام