موانع رشد برند


دنیای اقتصاد


  قیمت خرید :   35,000   تومان


 توضیحات :

«موانع رشد برند: شناسایی و درک موانع و غلبه بر آن‌ها» نویسنده رالف کروگر و آندریاس اشتومف است. برای یک شرکت یا برندش تنها سه راه وجود دارد:
رو به بالا(رشد)؛ رو به پایین (افول)؛ نه این و نه آن (رکود) و تنها یک راه همه افراد درگیر، به‌ویژه مالکان و سهامداران را راضی می‌کند: رفتن به بالا، یعنی دستیابی به رشد. از جنبه نظری، رشد محدودیتی ندارد - همواره می‌توانید به رشد خود ادامه دهید. حتی در دوره‌های سخت اقتصادی، نیاز دارید برای رشد تلاش کنید، زیرا دیر یا زود، از همه هزینه‌هایی که قابل کاستن بوده است، کاسته‌اید.
تنها اهرم دیگر که می‌توان با آن به سود افزود، رشد است. پس مهم‌ترین کار استفاده از آن اهرم و ایجاد رشد جدید است - به‌ویژه با کمک برندتان. اما چگونه شرکت‌ها و برندهای آنها می‌توانند بارها و بارها رشد ایجاد کنند- چه رشد در فروش، بازده یا سود؟ نظریه مربوطه ساده است: با فروش هر چه بیشتر محصولات یا خدمات در بالاترین قیمت ممکن- و با به حداقل رساندن هزینه‌ها. این نظریه را چگونه عملی می‌کنید؟
یکی از راه‌هایی که شرکت‌های موفق این کار را انجام می‌دهند از طریق سرمایه‌گذاری در مدیریت قوی برند است. این کتاب اطلاعاتی بسیار به مدیران اجرایی ارائه می‌کند. کتاب برای شاغلان در بازاریابی و حوزه‌های مرتبط (مثلا فروش) که مسئول برند نیز هستند ابزارهایی را فراهم می‌سازد که جهت هرچه ساده‌تر کردن مدیریت برند به آنها نیاز دارند.
این کتاب چنین مدلی را ارائه می‌کند. فصل نخست مثال‌هایی از مدیریت موفق برند به شما معرفی می‌کند تا «اشتهای بیشتر» را در شما برانگیزد. فصل دوم چالش‌های اصلی در مدیریت برند و الزاماتی را که یک مدل برتر باید برآورده سازد ارائه می‌کند. فصل‌های ۳، ۴ و ۵ کل فرآیند مدیریت برند را بر اساس مدل موانع رشد برند تشریح می‌کنند و نشان می‌دهند چگونه موانع رشد برند را (الف) شناسایی کنیم، (ب) درک کنیم و (ج) بر آنها غلبه کنیم. کتاب با ارائه روش‌های پیش‌بینی و کنترل رشد در فصل ۶ به پایان می‌رسد. آی آی کتاب
 



 بیشتر بدانید

دسته‌بندی : کتاب فارسی


موضوع فرعی 1 : اقتصاد و مدیریت


موضوع اصلی : کسب و کار


موضوع فرعی 2 :




شابک : 9786007106853


قطع کتاب : رقعی


تعداد صفحات : 224


نوبت چاپ : 1


وزن : 254 گرم

  آمار و اطلاعات

  تعداد مشاهده این کتاب : 182 بار


  دفعاتی که پیشنهاد شده : 0 بار


  دفعاتی که پیشنهاد نشده: 0 بار


 تعداد کسانی که این کتاب را خوانده اند : 0 بار


  تعداد کسانی که می خواهند این کتاب را بخوانند: 0 بار







 برچسب‌ها

 اشتراک‌گذاری




 کتاب‌های مرتبط

 نظرات کاربران

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید


ارسال متن پیام