برای عاشق های کتاب چه شغل هایی مناسب است؟

مشاغل مناسب کتابخوان ها

همیشه از اینور و اونور می شنویم که سعی کنید در حوزه ای که علاقه دارید کار کنید تا در اون کار موفق بشید. یکسری از افراد هم هستند که عاشق کتاب خواندن اند ...

همیشه از اینور و اونور می شنویم که سعی کنید در حوزه ای که علاقه دارید کار کنید تا در اون کار موفق بشید. یکسری از افراد هم هستند که عاشق کتاب خواندن اند و به سادگی با خرید کتاب، کتابخونه رفتن و کلا هر چیز مربوط به کتاب ، میشه خوشحالشون کرد. این افراد نباید به راحتی از کنار علاقه شون بگذرند و می تونن شغل مرتبط پیدا کنن.می خواهیم تعدادی از مشاغلی که مناسب این افراد هست رو معرفی کنیم:

1)نویسندگی: تعداد قابل توجهی از کسانی که علاقه مند به کتاب و مطالعه هستند، به نوشتن هم علاقه دارند و می توان گفت نویسندگی می تونه گزینه ی مناسبی برای این دسته باشه.

2)سردبیری: سردبیر کسی هست که بر محتوای منتشر شده نظارت می کند. این شخص میتونه در یک دفتر روزنتمه نگاری، انتشارات و در کل در مکان هایی که محتوایی رو به مخاطب ارائه میدن، کار کنه.

3)ویراستاری: وقتی یک کتاب و یا یک متن نوشته میشه، قبل از انتشار، باید از لحاظ ادبی و در صورت لزوم از لحاظ علمی مورد  یررسی قرار بگیره و اگر ایرادی موجود باشه، اونو برطرف کنه. این مسئولیت بر عهده ی ویراستار هست.

4)مترجمی: اگر یک شخص مهارت های  لازم در یک زبان خارجی را به علاقه مندی خود به نوشتن و مطالعه اضافه کند، مترجمی می تواند شغل مناسبی برای او باشد.

5)کتابداری: یک کتابدار علاوه بر نظم و دانش لازم در طبقه بندی کتاب ها، باید بتونه تا حدودی در مورد یکسری از کتاب ها اطلاعات کافی داشته باشه و هر روز رو در مکانی پر از کتاب بگذرونه. چی میتونه برای یک کتابخوان، از این لذت بخش تر باشه؟

و ....

1398/09/16
2502

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر