آیندگان به سختی باور خواهند کرد که میانگین عمر ما ۷۰ سال بوده است.

گوگل به دنبال کشف راهکاری برای مقابله با پیر شدن

به تازگی خبری از تاسیس یک زیر مجموعه به اسم "کالیکو" که در حوزه­ ی بایوتکنولوژی و سلامتی فعالیت دارد، منتشر شده است. هدف اصلی این شرکت، کشف راهکارهای برای مقابله با پیری و مریض شدن است. اعلام شده است که در این حوزه پیشرفت ­های چشمگیری داشته­ اند.

شاید شنیدن واژه­ ی "گوگل" برای بسیاری از افراد، تداعی کننده­ ی یک موتور جستجوی اینترنتی باشد، اما شرکت گوگل، فعالیت هایی در زمینه­ های مختلف تکنولوژی و علم دارد. ماشین بدون راننده، بالن­ های وای فای، توربین­ های بادی در حال پرواز تعدادی از پروژه های گوگل ایکس، زیرمجموعه ­ای از شرکت گوگل، است.­

 به تازگی خبری از تاسیس یک زیر مجموعه به اسم "کالیکو" که در حوزه­ ی بایوتکنولوژی و سلامتی فعالیت دارد، منتشر شده است. ریاست این شرکت بر عهده­ ی آرت لوینسون، یکی از مدیران شرکت اپل و گرین تک، است.

 لوینسون گفته است: (من بخش زیادی از زندگی­ ام را صرف علم و تکنولوژی با هدف بهبود کیفیت زندگی مردم، کرده ام. با تاسیس این شرکت، بسیار هیجان ­زده هستم تا ببینم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. آیندگان به سختی باور خواهند کرد که میانگین عمر ما ۷۰ سال بوده است.)

 هدف اصلی این شرکت، کشف راهکارهای برای مقابله با پیری و مریض شدن است. در این خصوص هنوز اخبار دقیق و کاملی منتشر نشده است، اما اعلام شده است که در این حوزه پیشرفت ­های چشمگیری داشته­ اند.

 جالب است بدانید؛ لری پیچ، مدیر اجرایی گوگل، از یک اختلال عصبی نادر رنج می­ برد که بندهای صوتی او را فلج کرده است.

1398/05/30
738

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر