نشر روزگار منتشر کرد؛

«رئیس جمهور گم شده است» کتاب پرفروش آمازون

اسرار پنهانی کلینتون و نبوغ داستان‌سرایی پترسون به خوبی توانسته داستان سیاسی و دلهره‌آور را پدید آورد.

کتاب "رئیس‌جمهور گم شده است" در نشر روزگار منتشر شد. این کتاب، کتاب پرفروشی است که سال جاری در آمریکا منتشر شد. بیل کلینتون با همکاری جیمز پترسون، نویسنده شناخته‌شده آمریکایی اولین داستان بلند خود را نوشت و در بازار کتاب هم از آن استقبال شد.

"رئیس‌جمهور گم شده است" داستان تهدیدی است که نه تنها کاخ سفید بلکه کل آمریکا را تحت تأثیر قرار می‌دهد. زمزمه‌هایی از حمله سایبری به گوش می‌رسد و همه خبر از وجود جاسوسی در کابینه دولت می‌دهند. حتی خود رئیس‌جمهور هم از مظنونین به شمار می‌رود اما کمی بعد خود رئیس‌جمهور ناپدید می‌شود.

 این کتاب تاکنون توانسته است القاب پرفروش‌ترین کتاب داستانی سایت آمازون، پرفروش‌ترین کتاب در لیست مجله‌های نیویورک‌تایمز، یو اس ای تودی، وال استریت ژورنال، ایندیا را کمتر از ۳ماه پس از انتشار از آن خود کند.

اسرار پنهانی کلینتون و نبوغ داستان‌سرایی پترسون به خوبی توانسته داستان سیاسی و دلهره‌آور را پدید آورد. لی چایلد رئیس‌جمهور گم شده است. دلیل گم شدن او بسیار بدتر از آنی است که تصور می‌کنید. جزئیات این داستان را تنها یک رئیس‌جمهور می‌داند و شرح آن تنها از عهده جیمز پترسون برمی‌آید. قساوت در این توطئه و صداقت در آزمایش این طرح‌هاست که قلبمان را می‌فشارد. رگباری از گلوله‌های وحشت، روز شغال برای قرن بیست و یکم.

کتاب "رئیس‌جمهور گم شده است"  سرشار از انسان‌دوستی و صبر و شکیبایی است. تحولی که در این رمان وجود دارد غرورآمیز است. اگر می‌خواهید از اوقات فراغت خویش بهترین استفاده را کنید و از آن لذت ببرید هرچه سریع‌تر این کتاب را مطالعه کنید.

بیل کلینتون در سال 1992 به عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا انتخاب شد. پس از ترک کاخ سفید مؤسسه کلینتون را تأسیس کرد. هدف این مؤسسه کمک به بهبود سلامتی جهانی، افزایش فرصت برای دختران و زنان، کاهش افزایش وزن در دوران کودکی و پیشگیری از بیماری‌ها بود. این سازمان فرصت‌های اقتصادی جهت رشد کودکان پدید آورد و تأثیرات تغییرات آب‌وهوا را مورد توجه قرار داد.

او نویسنده چندین اثر غیرداستانی است. از جمله کتاب "زندگی من" که یکی از کتاب‌های پرفروش بین‌المللی است. این اولین اثر داستانی بیل کلینتون می‌باشد.

جیمز پترسون به خاطر خدمات برجسته‌اش به جامعه ادبی امریکا، از مؤسسه نشنال بوک جایزه ادبی دریافت کرده و برای بیشترین تعداد کتاب رکورد جهانی گینس را به دست آورده است. تعداد کتاب‌های او در سطح جهانی به سیصد و هفتاد و پنج میلیون کپی می‌رسد. قهرمان خستگی‌ناپذیر کتاب و مطالعه.

در بخشی از کتاب رئیس‌جمهور گم شده است می‌خوانیم:

"بعد از این سخنرانی رتبه‌بندی تأییدیه من که کمتر از سی درصد بود به بالای هشتاد درصد رسید. می‌دانستم این پیروزی‌ها چندان پایدار نمی‌ماند اما احساس می‌کردم که خود را از سیاه‌چال بیرون کشیده‌ام. عده‌ای از من انتقاد می‌کردند چون از این سخنرانی برای بالا بردن رتبه‌ام استفاده کرده‌ام. اما مردم آمریکا باید می‌دانستند که قصد دارم چه کارهایی برایشان انجام دهم و هنوز فرصت زیادی برای کارهایی از این قبیل در پیش است.

سخنگوی کاخ کمک خوبی بود. در عرض دو هفته کنگره با حداکثر آراء قبول شد. رأی‌گیری را با روش قدیمی نوشتن رأی روی کاغذ شروع کردیم که مشکل هک کردن کامپیوترها پیش نیاید. سناتورهای صادق و فعال در این رأی‌گیری شرکت داشتند.

بقیه برنامه هنوز متوقف شده است اما من بسیار امیدوارم که با مصالحه و انگیزه می‌توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم. تاکنون اقداماتی در رابطه با قانون ممنوعیت حمل اسلحه صورت گرفته است، قوانینی هم در مورد بررسی سوءپیشینه افراد وضع شده است. سخنگوی دولت از دست من عصبانی است. چون نگفتم که او از معاون من خواسته تا دخترش را به دادگاه عالی معرفی کند که بتواند در آینده رئیس‌جمهور شود.

کارولین بروک به بیست مورد خیانت متهم شده است ..."

این کتاب را می‌توانید از نشر روزگار بخواهید.

(منبع: هنر آنلاین)

 

1397/06/17
1376

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر