انتشارات آفرینگان منتشر کرده است؛

من پنیرم؛ کتاب تقدیرشده اتحادیه آمریکا

من پنیرم جوایز زیادی را از آن خود کرده است: کتاب تقدیرشده اتحادیه آمریکا، بهترین کتاب سال کتابخانه کنگره کتاب کودکان، بهترین کتاب سال به انتخاب مجله اسکول لایبرری، کتاب برگزیده مجله هُرن بوک و نامزد جایزه کتاب نوجوان کاج آبی کلرادو.

آدام فارمر، با دوچرخه و  با قدرت راهی سفر می‌شود. برای پدرش. بی‌آن‌که بداند این سفر به کشف راز، گذشته فراموش‌شده و هویت گمشده او ختم می‌شود. فارمر رازی دارد که خودش هم از آن بی‌خبر است.

من پنیرم جوایز زیادی را از آن خود کرده است: کتاب تقدیرشده اتحادیه آمریکا، بهترین کتاب سال کتابخانه کنگره کتاب کودکان، بهترین کتاب سال به انتخاب مجله اسکول لایبرری، کتاب برگزیده مجله هُرن بوک و نامزد جایزه کتاب نوجوان کاج آبی کلرادو.

رابرت کورمیه، با آثار درخشانش چهره ادبیات نوجوان را تغیر داد. او این توانایی را دارد که از معمولی‌ترین اتفاقات وحشت بیافریند. در سال ١٩٩١ جایزه مارگارت اِی. ادواردز به افتخار یک عمر قلم زدن برای نوجوانان به او تعلق گرفت.

در قسمتی از کتاب می‌خوانیم:

بی‌توجه به خستگی و درد رکاب می‌زنم. عزمم را جزم کرده‌ام بروم راتربرگ. هوای سرد را می‌کشم و به درون و سرما ریه‌هایم را نوازش می‌کند. پیشانی‌ام خیسِ عرق می‌شود و کلاه را تا گوش‌هایم پایین می‌کشم. هنوز کلی راه مانده...

کتاب «من پنیرم» به قلم  رابرت کورمیه و ترجمه رویا زنده‌بودی در 248 صفحه از سوی انتشارات آفرینگان منتشر شده است.

1397/06/07
1498

خبرهای مشابه

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر