کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان از انتشارات سبزان؛

گلستان جانان ، کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان؛ تلفیقی از خط و نقاشی به همراه اشعار سعدی

کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان از انتشارات سبزان، «گلستان جان» به زودی راه خود را به کتاب فروشی ها باز می کند و در اختیار علاقه مندان هنر خط و نقاشی و اشعار کلاسیک ایرانی قرار می گیرد.

کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان از بهترین راه های توصیه شده برای تمرکز، آرامش ذهن و خلاقیت آن است. امروزه کتاب های زیادی در این حوزه وجود دارند که همه می توانند با هر سلیقه ای که داشته باشند کتاب رنگ آمیزی باب میل خود را تهیه کنند. ناشران مختلفی در حوزه کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان فعالیت می کنند و انواع مختلفی از طرح ها و مدل ها و حتی کاغذهای مختلف از این کتاب ها وجود دارند.

با گشتی در اینترنت و سر زدن به سایتهای فروشگاه های کتاب می توان با انبوهی از اسامی کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان مواجه شد. از آن جمله سایت فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب است که می توان در آن گشتی زد و کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان مورد نیاز خود را سفارش داد؛ با یک تماس تلفنی و یا حتی ثبت سفارش آنلاین.

همانطور که گفته شد در حوزه نشر کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان تنوع زیادی وجود دارد. انتشارات سبزان نیز ده ها عنوان از کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان را چاپ کرده و هم اینک نیز با هدف آشنایی عموم مردم با ادبیات فاخر سرزمینمان تلاش دارد مجموعه ای آمیخته از خط و نقاشی از کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان را عرضه کند. در این راستا، کتاب «گلستان جانان» که گلچینی از اشعار سعدی بزرگ است که لطافت آن با تلفیق آن با هنر خط و نقاشی بیشتر شده است.

با توجه به اینکه انسان ها در طول تاریخ ابتدا با هنر نقاشی و سپس هنر خط تمام آموزه های خود را به نسل های بعدی منتقل کردند این انتشارات بر آن است که خط و نقاشی زیبای ایرانی با اشعار استاد سخن، سعدی، درهم آمیزد و مجموعه ای بی بدیل از خط و نقاشی و شعر سنتی به عموم مردم تقدیم نماید. این اشعار از گلستان، بوستان و غزلیات عاشقانه سعدی انتخاب شده است.

کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان از انتشارات سبزان، «گلستان جان» به زودی راه خود را به کتاب فروشی ها باز می کند و در اختیار علاقه مندان هنر خط و نقاشی و اشعار کلاسیک ایرانی قرار می گیرد.

در این کتاب می توانید از تک بیت ها و یا تک مصراع های حکیمانه و عاشقانه سعدی بهره بگیرید و با ابزار رنگ آمیزی خود خط و نقاشی موجود در کتاب را به هنر خود مزین کنید. از این راه هم بر آرامش خود می افزایید و هم از زیبایی خط و نقاشی بهره می گیرد و هم تابلویی بی نظیر از خط و نقاشی و شعر را برای خود فراهم می کنید.

با سایت فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب کتاب همراه باشید و این کتاب نوآورانه را تهیه کنید.

برای دیدن ویدیو در یوتیوب اینجا کلیک کنید.

 

1402/05/24
303

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر