برگزاری نشست در آکادمی هنرهای تجسمی

نقد و بررسی رمان «بی نازنین»

رمان «بی نازنین» نوشته کیوان ارزاقی در آکادمی هنرهای تجسمی هونام نقد و بررسی می شود.

سلسله نشست های خوانش، نقد و تبادل نظر داستان ما رمان «بی نازنین» نوشته کیوان ارزاقی را با حضور نویسنده نقد و بررسی می کند.

در این رمان مانی با ایمیلی عجیب از زنی مواجه می‌شود و با زیرکی پاسخ می‌دهد و جواب می‌گیرد. رفته رفته رابطه‌ای اینترنتی شکل می‌گیرد، اما در ادامه پای آدم‌هایی به ماجرا باز می‌شود که مانی فکرش را هم نمی‌کرده است. حالا او باید با حقایقی از زندگی و مسایل گذشته‌اش روبه‌رو شود و داستان ادامه می‌یابد.
 
در بخشي از داستان مي‌خوانيم: «به قول بنده‌خدايي که از آدم‌هاي معروف دنياست: "شاد بودن تنها انتقامي است که مي‌شود از زندگي گرفت." قرار نيست به خودمان ششلول ببنديم يا با گالن چهارليتري اسيد در خيابان راه بيفتيم و از آدم‌هاي هر پنج قاره‌ي دنيا انتقام بگيريم؛ ولي مي‌توانيم شادتر از ديروز باشيم. اگر گفتم "سايه"، به خاطر اکانت ايميل بود. احتمالا شما هم مثل خيلي‌ها اسم کوچکت را براي ايميلت انتخاب کرده‌اي. فقط اميدوارم پسوردت شماره‌ي شناسنامه يا تاريخ تولدت نباشد که خيلي زود لو مي‌رود. روز خوبي داشته باشي.»

کیوان ارزاقی در سال‌های اخیر رمان نویسی با موضوع زندگی و روابط آدم‌های امروزی را جدی گرفته است. «بی نازنین» سومین رمان اوست. از این نویسنده پیش‌تر، رمان‌های «سرزمین نوچ» و «زندگی، منفی یک» منتشر شده است.

این نشست سه شنبه 24 بهمن ساعت 17 در آکادمی هنرهای تجسمی هونام به نشانی خیابان وحی، خیابان باغ دریاچه، روبه روی کوی باغ برج برگزار می شود.

(منبع: ایبنا)

1396/11/25
1725

خبرهای مشابه

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر