چاپ کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان از انتشارات سبزان

گلستان جانان؛ کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان به همراه خط و نقاشی

یکی از این کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان که انتشارات سبزان اقدام به چاپ آن کرده و به زودی روانه بازار نشر می شود «گلستان جانان» است که در واقع گلچینی است از اشعار زیبای سعدی بزرگوار به همراه خط و نقاشی که جایی است برای هنر نمایی شما.

در پی استرس ها و اضطراب های کنونی همه به دنبال راهی برای آرامش ذهن و اعصاب خود هستند. اگر بخواهید هم کاری فرهنگی کنید، هم هنری و هم هنر نمایی و هنر درمانی، می توانید کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان ترکیبی انتشارات سبزان را سفارش دهید.

انتشارات سبزان در پی چاپ ده ها عنوان کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان با ترکیب هنر خط و نقاشی با اشعار ناب شاعران ایرانی سعی در آشنایی بیشتر عموم مردم با شعر و خط و نقاشی دارد.

حالا چرا خط و نقاشی؟

همان طور که می دانیم خط و نگارش از جمله بهترین کشفیات انسان بوده و با همین خط و الفباست که تمام گنجینه ادبی ما به ما رسیده است. البته انسان ها ابتدا از نقاشی برای انتقال مفاهیم ذهنی خود استفاده می کردند. حالا همین خط و نقاشی شده است جزو بهترین دارایی های ما. و کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان هم که دیگر جای خود دارد و همه با کاربرد آنها آشنا هستند. همه می دانیم که تمرکز و آرامش و هنر درمانی چقدر با این کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان آسان تر شده است.

پس چه خوب است ما همراه با لذت نقاشی و رنگ آمیزی از سخنان بزرگان ادب فارسی بهره بریم و اندکی آرامش برای خود به ارمغان آوریم.

یکی از این کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان که انتشارات سبزان اقدام به چاپ آن کرده و به زودی روانه بازار نشر می شود «گلستان جانان» است که در واقع گلچینی است از اشعار زیبای سعدی بزرگوار به همراه خط و نقاشی که جایی است برای هنر نمایی شما. این اشعار از گلستان، بوستان و غزلیات سعدی انتخاب شده است

هم شعر بخوانید هم خط و نقاشی را رنگ کنید و هم لذت ببرید و آرام شود.

می توانید کتاب «گلستان جانان» را از فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب بخواهید.

در ضمن در سایت فروشگاه اینترنتی آی آی کتاب با عناوین دیگری از کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان آشنا می شوید. تنها با یک تماس می توانید کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان خود را سفارش دهید. و یا حتی می توانید سفارش آنلاین دهید.

 

1399/05/07
100

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر