powell's books

powell's books

کتاب‌فروشی «پاولز» (Powell's ) به صورت زنجیره‌ای در ایالات پورتلند و اورگون به فروش کتاب می‌پردازد. دفتر مرکزی این کتاب‌فروشی مدعی است که بزرگ‍‌ترین کتاب‌فروشی مستقل در خصوص کتاب‌های جدید و قدیمی در جهان است. مساحت این دفتر مرکزی به 6.300 متر مربع می‌رسد و یکی از ده فروشگاه جذاب کتاب‌فروشی جهان است. این کتاب‌فروشی به صورت فروش آنلاین و یا فروش مستقیم، بیش از 4 میلیون کتاب اعم از تازه نشر، نادر و قدیمی در اختیار داشته و روزانه در حدود 3000 کتاب به فروش می‌رساند. 

«پوولز» در سال 1971 میلادی و توسط والتر پاول تاسیس شد، این در حالی است که پسرخانواده میشل، یک سال پیش در شیکاگو اقدام به تاسیس کتابفروشی با تمرکز در زمینه کتاب‌های دست دوم، نادر و کمیاب کرده بود. میشل نه سال بعد به پدر پیوست و البته در سال 1982 کتاب‌فروشی را خرید. 

این کتاب‌فروشی در سال 1993 فروش اینترنتی خود را آغاز کرد و در ابتدا به وسیله ایمیل اقدام به این کار می‌کرد. در سال 1994، وقتی هنوز آمازون شروع به کار نکرده بود، کتاب‌فروشی پوولز، سایت کتاب‌فروشی زنجیره‌ای خود را تاسیس کرد. این سایت در بخش‌های «کتاب‌های دست‌دوم»، «پیشنهادات سایت»، «هدیه»، «فروش کتاب»، «وبلاگ»، «رویدادها» و «انتخاب فروشگاه» به ارائه خدمات خود می‌پردازد. 

شما می‎‌توانید در قسمت پیشنهادات سایت، فهرست‌هایی از پیشنهادات با عناوینی چون «25 کتاب که باید پیش از مرگ بخوانید»، «5 کتاب برگزیده» و «برگزیده‌های ماه» را داشته باشید. 

امکان دیگر این سایت آن است که در صفحه اصلی سایت این کتاب‌‌فروشی، روی جلد کتاب‌های جدید و دست‌دوم پر طرفدار قرار داده شده است. همچنین پیشنهاد‌هایی باعنوان «فراموش نکنید» در صفحه اول سایت قابل مشاهده است.

1398/01/20
2682

برچسب ها

مطالب مشابه

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر