رمان انگلیسی زبان اصلی بخوانیم

خواندن رمان انگلیسی زبان اصلی راهی برای آشنایی با ادبیات انگلیسی و تقویت زبان

سایت آی آی کتاب همانند یک کتابفروشی، جدیدترین کتاب های زبان اصلی و انگلیسی و پرفروش های آمازون را در موضوعات مختلف و با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

این سوال همیشه برای ما مطرح هست که جدیدترین کتابهای زبان اصلی و مخصوصا زبان انگلیسی را از کجا تهیه کنم؟ و یا کتاب زبان اصلی و انگلیسی را از کجا بخریم.

بارها پیش آمده که از طریق اینترنت و صفحات مجازی خبردار شده ایم که فلان کتاب انگلیسی برنده شده و یا جز پرفروش های سایت آمازون هست و یا اینکه روزنامه ها و مجلاتی مانند نیویورک تایمز آن ها را معرفی و برای خواندن پیشنهاد داده اند و ما  علاقه مند بوده ایم که آنها را به دست آوریم و مطالعه کنیم.

سایت آی آی کتاب این امکان را فراهم کرده و با چاپ آنها در ایران، بسرعت جدیدترین کتابهای منتشر شده را در اختیار شما قرار می دهد.

شما می توانید علاوه بر سایت آی آی کتاب آنها را از مراکز معتبر فروش کتاب و کتابفروشی هایی که با سایت آی آی کتاب همکاری می کنند نیز تهیه کنید.

همه می دانیم که تقویت زبان انگلیسی امروزه دغدغه بسیاری از ماست. چه دانشجو باشیم چه تحصیلکرده، چه خانه دار، چه مادر و پدر و یا هر چیز دیگر، دانستن زبان انگلیسی چیزی است که حتما به درد ما می خورد. خصوصا اگر بخواهیم در دنیای مجازی سر از اخبار به روز درآوریم و منتظر نشویم تا کسی ترجمه اش را ـ درست یا غلط ـ به خوردمان دهد. می توانیم اصل هر خبری را دست اول بخوانیم و اندک مایه ای از زبان کمکمان می کند که در دنیای پر اطلاعات امروز گلیممان را از آب بیرون بکشیم.

لینک های زیر می توانند کمک بیشتری به شما بکنند:

در این مقاله می توانید مطالب بیشتری در این باره بخوانید.

اگر درباره خرید کتاب خارجی به صورت پی دی اف و کیندل سوالی دارید می توانید سری به این خبر بزنید.

اگر مایل هستید به جدیدترین کتاب های خارجی در کمترین زمان ممکن دستیابی داشته باشید اینجا کلیک کنید. در ضمن شرایط و مقررات سفارش کتاب خارجی را هم می توانید اینجا مطالعه کنید.

آی آی کتاب بخشی توضیحی برای اینکه به راحتی بتوانید به دنبال کتاب خارجی مورد نظر خود بچرخید و آن را بیابید برای شما تهیه کرده است که می توانید آن را در این قسمت بخوانید.

1400/03/02
2240

نظری ارسال نشده

در حال حاضر نظری ارسال نشده است

شما می توانید به عنوان اولین نفر نظر خود را ارسال نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر